Anot įmonės, nuo rugpjūčio grįžus į augimo vėžes, toliau mažinamas atsilikimas nuo praėjusių metų rezultato. Pavasarį skelbtą pesimistinį metų veiklos scenarijų įmonė lenkia 8 punktais, optimistinį – beveik trimis.

„Nors krovinių pervežimo rinkose išlieka didelis neapibrėžtumas, mes toliau sėkmingai artėjame prie praėjusių metų lygio. Nuo šių metų pradžios, kai prasidėjo COVID-19 pandemija, atsilikimą sumažinome daugiau nei perpus“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ vadovas Egidijus Lazauskas.

Krovinių augimą skatina eksportui skirtų grūdų pervežimas į Klaipėdos uostą – jis spalį išliko rekordiškai aukštas – 0,46 mln. tonų, arba 66 proc. daugiau nei pernai spalį, o per 10 mėnesių jų pervežta 2,24 mln. tonų – dagiau nei per visus 2019 metus.

Bendrovė pabrėžia, kad pandemija išaugino kiniškų krovinių srautą – per 10 mėnesių vežta 34,4 tūkst. sąlyginių konteinerių (TEU) – keturis kartus daugiau nei pernai.

Anot E. Lazausko, tai lėmė sumažėję oro ir jūros transporto pajėgumai, pailgėjusi krovinių pristatymo trukmė ir padidėjusios pervežimo kainos.

Tuo metu „LTG Cargo“ į Klaipėdos uostą pervežamų baltarusiškų krovinių srautas sausį-spalį išliko panašus, kaip pernai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)