Kaip rašo dienraštis „Lietuvos žinios“, Rusijai paskelbus embargą daugumai Europos Sąjungoje (ES) pagamintų maisto prekių, nuo rugpjūčio 16 d. iš vilkikų vairuotojų imta reikalauti gamintojų sertifikatų tranzitu per mūsų šalį į Kaliningrado sritį vežamoms prekėms.

Leidimo kirsti Lietuvos ir Rusijos valstybės sieną laukiantys vairuotojai priversti lūkuriuoti po keletą parų, o galbūt ir ilgiau. Lietuvos muitinės pareigūnai pabrėžia jokių sertifikatų nereikalaujantys.

Trečiadienio popietę Kybartuose esančioje aikštelėje, laukdami leidimo kirsti Lietuvos ir Rusijos valstybės sieną, stoviniavo per 80 krovininių automobilių ir jų vis daugėjo. Jų vairuotojai neturėjo vežamos produkcijos sertifikatų, o be jų Rusijos muitininkai į Kaliningrado sritį jau nebeleidžia įvežti krovinių, mat įtariama, jog vežėjai vilkikuose tarp baltarusiškų pomidorų esą bando slėpti ES šalyse išaugintus vaisius ar grybus ir pažeidžia Rusijos paskelbtą draudimą importuoti prekes iš ES.

Pasak vilkiko vairotojo Olego, vairuotojų, laukiančių, kol juos pasieks dokumentai, Kybartuose – daugybė.

"Visi jie pikti, nes niekas nesitikėjo, kad reikės sugaišti tiek laiko“, - teigė jis.

Kaliningradietis neslėpė, jog vis dažniau vairuotojai užsimena apie tai, jog reikėtų blokuoti magistralinį kelią Kybartuose, ir taip atkreipti į save dėmesį.

Tačiau visi kartu pripažįsta, kad iš to gali būti labai menka nauda, nes blokada būtų surengta Lietuvoje, o ši valstybė dėl tokios situacijos - niekuo dėta, dėstoma „Lietuvos žinių" publikacijoje.

Kauno teritorinės muitinės Kybartų kelio posto viršininkas Raimondas Šapoka patvirtino, kad iš tikro mūsų šalies muitininkai jokių sertifikatų tranzitu į Kaliningrado sritį vežamai produkcijai nereikalauja, to gali reikėti tik Rusijos muitininkams, kurie į savo šalį neįsileidžia ES šalyse pagamintų produktų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (194)