Pasak pranešimo spaudai, į naujo oro uosto terminalo statybas įmonių grupė investavo daugiau nei 24 mln. eurų, o jau 2020 m. Žukovskis planuoja aptarnauti 12 mln. keleivių per metus.

Pranešime spaudai skelbiama, kad naująjį oro uosto terminalą atidarymo ceremonijos metu apžiūrės Rusijos premjeras Dmitrijus Medvedevas ir kiti aukšto rango Rusijos valstybinių ir aviacijos institucijų atstovai.

Rusijos Vyriausybės oficialiame interneto puslapyje buvo praneša, kad oro plėtros perspektyvos bus pristatytos ir premjerui Dmitrijui Medvedevui, renginyje taip pat planavo apsilankyti jo pavaduotojas D. Rogozinas, transporto, pramonės ir prekybos ministrai Maksimas Sokolovas ir Denisas Manturovas.

Teigiama, kad praėjusią savaitę Tarptautinis Žukovskio oro uostas gavo paskutinį veiklai pradėti reikalingą sertifikatą, patvirtinantį, kad oro uostas visiškai atitinka aviacijos reikalavimus ir taisykles.

Anksčiau buvo skelbta, kad uostas bus atidarytas 2015 m. pabaigoje, po to – šių metų pirmąjį ketvirtį.

17,6 tūkst. kv. m terminalas, kurio pralaidumas siekia 4 mln. keleivių per metus, pastatytas per 13 mėn.

Tačiau per ateinančius ketverius metus planuojama keleivinių terminalų plotą padidinti iki 60 000 kv. m. taip patrigubinant jo pralaidumą iki 12 mln. keleivių kasmet.

Pranešime nurodoma, kad antrasis statybų etapas bus finansuojamas Rusijos ir kitų šalių, įskaitant Kinijos, bankų lėšomis. Būtent kartu su Kinų bendrove „HNCA“ „Avia Solutions Group“ seserinė įmonė „AviaAM Leasing“ neseniai įsteigė beveik 1 mlrd. vertės orlaivių nuomos bendrovę.

Kovo pabaigoje „Avia Solutions Group“ valdybos pirmininkas G. Žiemelis žurnalui „Veidas“ teigė, kad uostas pastatytas nuosavomis lėšomis, be kreditų.

„Mūsų tikslas – pritraukti vieną ar du strateginius vežėjus, ir tai padarysime, nes galime pasiūlyti pigesnes ir kokybiškesnes paslaugas nei kiti Maskvos oro uostai. Palaikome puikius santykius su Nepriklausomų Valstybių Sandraugos (NVS) ir Azijos vežėjais. Metų pabaigoje bus aišku, kas ateis kaip bazinis vežėjas.

Mūsų stiprioji pusė ta, kad, kitaip nei Rusijoje įprasta praktika, mūsų pačių bendrovės šiame oro uoste neturės prioriteto. Jos kaip lygios konkuruos su bet kuriais kitais tiekėjais. Tenykščiam verslui tai patrauklu“, – prieš kurį laiką kalbėjo G. Žiemelis.

Pranešama, kad iki metų pabaigos dar bus pastatytas 14 tūkst. kv. m. krovinių aptarnavimo terminalas. Pirmos oro linijos, kurios pradės skrydžius į Tarptautinį Žukovskio oro uostą, – Kazachstano „SCAT Airlines“ ir Kirgizijos „Air Kyrgyzstan“.

Oro uostą valdanti bendrovė „Ramport Aero“ yra pasirašiusi ilgalaikes bendradarbiavimo sutartis su maitinimo, telekomunikacijų, reklamos paslaugų teikėjais bei bemuitės prekybos parduotuvių operatoriumi, vokiečių koncernu „Heinemann“.

Planuojama, kad iki 2020 m. bendras Žukovskio oro uosto keleivinių terminalų plotas padidės iki 60 tūkst. kv. m, o jų pralaidumas išaugs iki 12 mln. keleivių per metus.

Pasak pranešimo spaudai, be naujo keleivinio terminalo Žukovskio teritorijoje netrukus iškils ir 100 000 kv. m. prekybos ir pramogų centras, keliautojų patogumui šalia oro uosto įsikurs 250 kambarių viešbutis bei modernus verslo centras.

Skaičiuojama, kad bendrai visų projekto etapų metu į oro uostą bus investuota per 140 mln. eurų. Tiesiogiai ir netiesiogiai šios lėšos padės sukurti 10 000 naujų darbo vietų ir į regioną pritraukti daugiau nei 180 mln. eurų investicijų.

DELFI primena, kad dar 2013 m., kai G. Žiemelio kontroliuojama bendrovė „Avia Solutions Group“ laimėjo konkursą statyti šį oro uostą, buvo skelbiama, kad jis sukurs apie 10 tūkst. naujų darbo vietų. Oro uostą stato „Avia Solutions Group“ kontroliuojama „Ramport Aero“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (192)