Iki sutarties pasirašymo investuotojų vardai neskelbiami, tačiau yra žinoma, kad tai piltinių maisto produktų krovinių savininkai. Naują terminalą ketinama statyti prie Karinio uosto kanalo, ir krovinių apimtys Liepojos uoste gali padidėti apytikriai 100 tūkst. tonų per metus, laikraščiui pranešė projekto dalyvių atstovas, „Hanza Liepāja“ valdybos pirmininkas Janis Elertas. „Planuojama pastatyti tris–keturis sandėlius, o ateityje, greičiausiai, rekonstruoti devintą uosto prieplauką“, – pasakė jis.

Statybas sausumos dalyje planuojama pradėti šių metų pabaigoje, jei leis oro sąlygos ir preliminarūs projekto tyrimai. Prieplaukos statybą galima bus pradėti tik po to, kai bus išvalytas kanalas.

Numatyto terminalo statybos projektui vadovaus kompanija „Baltic Transshipment Center“ (BTC), kurios laivų agentė yra įmonė „Hanza Liepāja“. Liepojos specialiosios ekonominės zonos valdyba pernai užrezervavo 73 800 kv. m žemės teritorijoje, esančioje šalia BTC, planuodama prieš projektą atlikti reikalingus tyrimus. Jei jų rezultatai bus teigiami, lietuviai investuotojai finansuos terminalo statybą, pasakė J. Elertas. Pirmuoju etapu terminalą aptarnaus BTC, bus naudojama penktoji prieplauka, kuri jau dabar priklauso kompanijai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją