Direkcijos tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus komunikacijos vadybininkas „Delfi“ informavo, kad šiais metais planuojama magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km pradėti vidurinio tilto per Nerį rekonstravimą.

Šis tiltas vadinamas Kleboniškio (arba Alfonso Meškinio), yra šalia baigiamo statyti naujo tilto ir viaduko per Jonavos gatvę.

Taip pat jau tvarkomas transporto mazgas ties Vieviu (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (39,110 km).

Čia atnaujinama skirtingų lygių sankryža (Paparčių viadukas) ir vykdomi aplinkinių kelių rekonstravimo darbai. Buvusio Paparčių viaduko būklė – buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle.

Prie Kauno šiemet jau panaikintas vienas pavojingiausių kairinių apsisukimų valstybinės reikšmės kelių tinkle.

„Kelyje A1 (ties Giraite) nuo 102,90 iki 107,00 km“, – patikslino S. Jansonas.

Pagrindiniame šalies kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda abiem kryptimis numatoma ir daugiau smulkesnių darbų, kurie, tikėtina, gali turėti įtakos judėjimui.

„Pavyzdžiui, iki birželio 21 dienos planuojama pradėti remontuoti tiltą per Ančią netoli Kirklių (207,59–207,67 km)“, – sakė direkcijos atstovas.

Jis dar pridūrė, kad šiemet sėkmingai įvykus viešiesiems pirkimams, planuojama pradėti „Via Baltica“ projekto magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai dalies ruožo nuo 72,5 iki 79 km rangos darbus. Ši atkarpa yra netoli Pacentų kaimo.

„Šiuo ir artimiausiu metu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelyje eismas vyks nenutrūkstamai. Kaip jau minėjome, kai kuriuose ruožuose galimi eismo reguliavimo pokyčiai, kurie didelės įtakos kelionės trukmei neturėtų daryti“, – vylėsi S. Jansonas.

Kleboniškio tiltas

Jis dar papasakojo, kad valstybinės reikšmės keliuose papildomai bus įrengiama saugaus eismo infrastruktūra (žiedinės sankryžos, modernios pėsčiųjų perėjos, pėsčiųjų ir dviračių takai ir pan.), atnaujinamas ženklinimas, įgyvendinamai kiti kelių priežiūros ir plėtros projektai.

„Tam tikrų aukščiau išvardintų projektų vykdomų darbų metu eismas bus organizuojamas pagal iš anksto su policija pagal normatyvinius reikalavimus suderintas eismo organizavimo schemas.

Vairuotojus prašome būti atidžius, stebėti ir vadovautis kelio ženklais, horizontaliu kelio ženklinimu, važiuoti saugiu greičiu“, – dar pridūrė S. Jansonas.

Anksčiau skelbta, kad iš Kelių priežiūros ir plėtros programos šiemet visų šalies kelių priežiūrai ir plėtrai skirta 543 mln. eurų, iš kurių valstybinės reikšmės keliams – 364 mln. eurų. Kelių direkcija valdo 21 tūkst. km valstybinės reikšmės kelių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją