Žygimantas pasakoja, jog nemalonumai prasidėjo sekmadienio ryte, kai į bendrovę „Vip Set“ kreipėsi dėl automobilio.

„Telefonu pasakėme, jog nuo „Akropolio“ važiuosime iki Santariškių rajono, operatorė pasakė, jog keliones kaina bus 16 Lt ir teigė, jog vairuotojas bus po 8 minučių, tačiau pralaukėme 15 ir pagaliau atvažiavo vos vos važiuojantis automobilis „Audi 100“, - dėstė skaitytojas.

Pasak jo, vairuotojo buvo paprašyta vieną keleivį paleisti ties Mokslininkų ir Geležinio vilko gatvių sankryža, o kitą keleivį, kaip ir sutarta, Santariškių gatvėje.

„Tačiau vairuotojas, išgirdęs jos reikės vieną keleivį paleisti ties Mokslininkų g. sankryža, iš karto pakeitė sutartą kainą iki 25 Lt, mes su tuo visiškai nesutikome, nes nesupratome, kodėl jis pakeitė kainą. Visa situacija pasibaigė tuo, kad vieną keleivį jis išmetė ties Mokslininkų gatve, o kitą Santariškių žiede ir mes „kelionę“ turėjome pabaigti pėsčiomis, - piktinasi jis. - Vairuotojas buvo labai nemandagus ir su mumis elgėsi visai ne kaip su klientais. O blogiausia tai, kad jam padavus 20 Lt, jis mums neatidavė grąžos.“

Žygimantas sako nesulaukęs šios bendrovės atsiprašymo ir jaučia nuoskaudą.

Nukentėjusia jaučiasi bendrovė

„Vip Set nuoma“ vadovas R. Papickas sako, jog įmonė teikia tarpininkavimo paslaugas, kai žmonės nori nuomotis automobilį su vairuotoju.

„Mes teikiame tarpininkavimo paslaugas, aš neturiu nei vieno savo vairuotojo. Mūsų įmonė taksi paslaugų neteikia, tai yra, vairuotojas, turėdamas mūsų dažnį, gali gauti iš mūsų užsakymą. Tai ir atsitiko su žmogumi, kuris važiavo iš „Akropolio“. Kažkas iš vairuotojų turi mūsų dažnį, tą užsakymą jis pavogė, nuvažiavo ir nuvežė tuos keleivius, o kokia buvo situacija, aš nežinau. Keleivis galėjo kreiptis į mūsų įmonę ir aš jam viską būčiau paaiškinęs“, - dėstė R. Papickas.

Pasak vadovo, jis su žmogų nuvežusiu vairuotoju nieko bendro neturi ir jo nepažįsta. Tačiau toks atvejis per dvejus metus – antras.

„Keleivis išėjo, atsisėdo į pirmą pasitaikiusį automobilį ir mums reiškia pretenzijas. Mūsų atsiųstu automobiliu jis net nevažiavo. Tai ne pirmas ir ne paskutinis kartas, bet kam taip gali atsitikti. Jeigu taip nutiktų nuolat, galvočiau, kad taip elgiasi su mumis dirbantys vairuotojai“, - svarstė R. Papickas.

Paklaustas, kaip galima pavogti užsakymą, jis paaiškino, jog kai kuriuose automobiliuose yra įrengiami skeneriai, kurie nuskaito kitų įmonių naudojamus dažnius, o jų vairuotojai keliauja į iškvietimo vietą ir stengiasi greičiau pasiimti svetimus keleivius.

Tačiau vėliau, kalbėdamas, jis pridūrė, jog visgi sulaukė žmogaus kreipimosi, tik su juo negalėjo susisiekti telefonu.

„Man gaila to žmogaus, jis man parašė elektroninį laišką, aš viską puikiai žinau, gaila, kad žmogus nenurodė telefono numerio, - apgailestavo R. Papickas. - Jeigu mes būtume tokie negeri ir nesąžiningi, mūsų paslaugomis tikrai niekas nesinaudotų.“

Taksistai pasakoja: vagiama visaip

Taksi įmonių darbuotojų profesinės sąjungos „Solidarumas“ pirmininkas Gediminas Sabaitis patvirtino, kad iš tiesų kai kurie nesąžiningi vairuotojai gali pasisavinti kitų užsakymus, bet įmonės iš konkurentų užsakymų nevagia.

„Įmonės perka dažnius, kurie yra licencijuojami, tad kažkas jungtųsi prie dažnio, jau būtų praktiškai baudžiamoji byla. Nebent kažkas anksčiau dirbo taksi įmonėje, pasistatė dažnių imtuvą ir klausosi kitų pokalbių“, - svarstė G. Sabaitis.

Tačiau jis pridūrė, jog kur kas dažnesnė kita keleivių pasisavinimo praktika.

„Užsakymai dažniausiai yra vagiami kitaip: jeigu atsitiktinai vienoje vietoje atsiranda dvi mašinos, žmogus gali įsėsti ne į tą mašiną ir važiuoti, o tas, kuris atvažiavo pagal užsakymą, neras kliento“, - pasakojo G. Sabaitis.

Pasak jo, dažnai keleiviai nepasidomi, ar atsisėdo į pagal iškvietimą atsiųstą automobilį, pasako, kur važiuoti ir keliauja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)