aA
Lietuvos ir Lenkijos geležinkeliai žada netrukus pagreitinti susisiekimą traukiniais tarp Vilniaus ir Varšuvos, tačiau konkrečios datos nenurodo.
© DELFI / Karolina Pansevič

„Norėtume pasiekti, kad iš Vilniaus būtų galima be problemų nuvykti į Varšuvą ir kuo greičiau. Dabar svarstome, kaip tai padaryti. (...) Suprantu, kad jums būtų svarbu būtų nurodyti datą, tačiau atsakysiu, kad padarysime tai kuo greičiau, o kartais net ir greičiau nei jūs įsivaizduojate“, – penktadienį per spaudos konferenciją Vilniuje kalbėjo Lenkijos geležinkelių (PKP) vadovas Krzysztofas Maminskis.

Jis Vilniuje susitiko su susisiekimo ministru Roku Masiuliu ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovu Mantu Bartuška.

M. Bartuška teigė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat siekia spartinti susisiekimą tarp Vilniaus ir Varšuvos.

„Ieškome galimybių, kaip sukurti galimybę greitai susisiekti keleiviams iš Vilniaus ir Varšuvos (...) Matome PKP kaip vieną pagrindinių partnerių regione. Aptarėme infrastruktūros plėtojimo galimybes, keleivių vežimo galimybes, bendradarbiavimą krovinių srityje. Tikime, kad krovinių srautas iš Lietuvos, iš Lenkijos ateityje gali didėti išnaudojant mūsų turimą jungtį“, – per spaudos konferenciją teigė M. Bartuška.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Manto Dubausko, daugiau aiškumo dėl Vilniaus ir Varšuvos susisiekimo gali atsirasti jau šiemet.

„Kalbamės ir su vadovais, tad tikrai to aiškumo šiemet bus. (...) Dabar jau labai konkrečiai kalbamės“, – sakė M. Dubauskas.

Pirmojo vizito į Lietuvą atvykusio K. Maminskio teigimu, abiejų šalių geležinkelių bendradarbiavimas yra „puikus, jį galima tik tobulinti“.

„Lietuvos geležinkeliai“ pernai spalį ketino jau šiemet pasiūlyti greitesnę kelionę nuo Kauno iki Varšuvos. Tuomet bendrovė sakė, kad Lenkijos geležinkeliai iki 2017 metų pabaigos planavo pranešti, ar pakoreguos traukinių iš Balstogės į Varšuvą tvarkaraščius, juos suderinant su „Lietuvos geležinkelių“ maršrutu iš Kauno į Balstogę.

„Lietuvos geležinkeliai“ skaičiavo, kad tokiu atveju kelionė nuo Kauno iki Varšuvos truktų 6,5 valandos. Šiuo metu ji trunka apie 9 valandas.

Lietuvos ir Lenkijos geležinkeliai 2016 metais susitarė dėl keleivių vežimo iš Kauno į Balstogę. Tai buvo pirmasis maršrutas tarp miestų po 76 metų pertraukos, nekeičiant riedmenų. Šiuo metu kelionė tarp miestų trunka apie 5 valandas.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kiemą iškniso ir dingo: neįmanoma net išeiti iš laiptinės, priversti lipti per kaimynų tvoras (2)

Socialiniame tinkle „Facebook“ tauragiškiai įvedė naują madą – apie problemas praneša...

Vokietija nepasieks 1 mln. elektromobilių savo keliuose tikslo iki 2020 metų (4)

Vokietija nepasieks savo tikslo iki 2020 metų keliuose turėti 1 mln. elektromobilių, trečiadienį...

Pradėtas „Rail Baltica“ projekto auditas (4)

Lietuvos aukščiausioji audito institucija, Latvijos valstybinė audito institucija ir Estijos...

„Scania“ pasirinko Lietuvą – mūsų keliuose testuos vandenilio technologijas

Švedijos koncernas „ Scania “ CV AB kartu su savo atstovu Lietuvoje UAB „Scania Lietuva“ ir...

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ gali pasiekti rekordą (10)

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ per šių metų vasaros sezonąperskraidino 18...

Top naujienos

STT paskelbė statistiką apie gimines savivaldybėse: reakcija stulbinanti (89)

Specialiųjų tyrimų tarnyba ( STT ) birželį paskelbė analizę, kuri rodo, kad beveik penktadalis...

Kiemą iškniso ir dingo: neįmanoma net išeiti iš laiptinės, priversti lipti per kaimynų tvoras (2)

Socialiniame tinkle „Facebook“ tauragiškiai įvedė naują madą – apie problemas praneša...

Į Lietuvą atvykę italai smarkiai nustebo: manėme, kad čia visi vilki treningus ir mušasi

Tą rytą prieš skrydį mano draugai italai , Pietro ir Simone, net nesudvejoję, apsiavė...

Kova įsisiūbuoja: Skvernelis į Lietuvą vilioja 12 užsienio prekybos tinklų (356)

Jau kitą savaitę Vyriausybėje bus praskleistas paslapties šydas ir įvardintos konkrečios...

DELFI nufilmavo, kas vyksta Labanoro girioje: prieš įsigalint draudimui kirsti griūva aukščiausios pušys (192)

Pastarosiomis dienomis Labanoro girioje daugiau miškavežių nei grybautojų. Šiuo metu šioje...

Lietuviai nuo alkoholio priklausomybės gydėsi ir prieš 200 metų: vaistų atsigabendavo net iš Nikaragvos (31)

Priklausomybės ligos ir jų gydymas Lietuvoje – apipintas diskusijomis, mitais ir baime, o...

Indrė Makaraitytė. Karšta žarijų duobė Gitanui Nausėdai – tylioji dauguma, kuri prieš gėjų teises (255)

Gitanas Nausėda net pačiam sau turbūt netikėtai sugalvojo, kad vienos lyties asmenų...

Ko neparodė TV kameros: po viešo Gražulio atsiprašymo sekė kitas susitikimas, po kurio palangiškė negali ramiai miegoti (76)

Nuo pat pirmosios skandalo dienos žinomas politikas Petras Gražulis ir palangiškė Birutė...

Suvalkiečiai kasa bulves – pirmosios vagos džiugina, bet yra ir baimių

Vilkaviškio rajone prasidėjo bulviakasis. Pirmasis derlius džiugina, tačiau baiminamasi, kad...

Žvilgsnis į dabartinių pradinukų ateitį: profesijos, kurių visi vaikysis 2030-aisiais (4)

Moksleivių profesinio orientavimo projektas būsiu_ tęsia straipsnių ciklą apie ateities...