Lietuvos ir Lenkijos geležinkeliai žada netrukus pagreitinti susisiekimą traukiniais tarp Vilniaus ir Varšuvos, tačiau konkrečios datos nenurodo.
© DELFI / Karolina Pansevič

„Norėtume pasiekti, kad iš Vilniaus būtų galima be problemų nuvykti į Varšuvą ir kuo greičiau. Dabar svarstome, kaip tai padaryti. (...) Suprantu, kad jums būtų svarbu būtų nurodyti datą, tačiau atsakysiu, kad padarysime tai kuo greičiau, o kartais net ir greičiau nei jūs įsivaizduojate“, – penktadienį per spaudos konferenciją Vilniuje kalbėjo Lenkijos geležinkelių (PKP) vadovas Krzysztofas Maminskis.

Jis Vilniuje susitiko su susisiekimo ministru Roku Masiuliu ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovu Mantu Bartuška.

M. Bartuška teigė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat siekia spartinti susisiekimą tarp Vilniaus ir Varšuvos.

„Ieškome galimybių, kaip sukurti galimybę greitai susisiekti keleiviams iš Vilniaus ir Varšuvos (...) Matome PKP kaip vieną pagrindinių partnerių regione. Aptarėme infrastruktūros plėtojimo galimybes, keleivių vežimo galimybes, bendradarbiavimą krovinių srityje. Tikime, kad krovinių srautas iš Lietuvos, iš Lenkijos ateityje gali didėti išnaudojant mūsų turimą jungtį“, – per spaudos konferenciją teigė M. Bartuška.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Manto Dubausko, daugiau aiškumo dėl Vilniaus ir Varšuvos susisiekimo gali atsirasti jau šiemet.

„Kalbamės ir su vadovais, tad tikrai to aiškumo šiemet bus. (...) Dabar jau labai konkrečiai kalbamės“, – sakė M. Dubauskas.

Pirmojo vizito į Lietuvą atvykusio K. Maminskio teigimu, abiejų šalių geležinkelių bendradarbiavimas yra „puikus, jį galima tik tobulinti“.

„Lietuvos geležinkeliai“ pernai spalį ketino jau šiemet pasiūlyti greitesnę kelionę nuo Kauno iki Varšuvos. Tuomet bendrovė sakė, kad Lenkijos geležinkeliai iki 2017 metų pabaigos planavo pranešti, ar pakoreguos traukinių iš Balstogės į Varšuvą tvarkaraščius, juos suderinant su „Lietuvos geležinkelių“ maršrutu iš Kauno į Balstogę.

„Lietuvos geležinkeliai“ skaičiavo, kad tokiu atveju kelionė nuo Kauno iki Varšuvos truktų 6,5 valandos. Šiuo metu ji trunka apie 9 valandas.

Lietuvos ir Lenkijos geležinkeliai 2016 metais susitarė dėl keleivių vežimo iš Kauno į Balstogę. Tai buvo pirmasis maršrutas tarp miestų po 76 metų pertraukos, nekeičiant riedmenų. Šiuo metu kelionė tarp miestų trunka apie 5 valandas.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kelininkai perspėja: keliuose yra slidžių ruožų

Antradienio rytą Vakarų Lietuvoje dėl snygio valstybinės reikšmės kelių dangos padengtos plonu...

Neskridusiems verslo klase ar bijantiems skristi Japonijos bendrovė siūlo virtualius transatlantinius skrydžius (1)

Prisisegę saugos diržus, stebėdami ir klausydamiesi saugumo instruktažo 12 bendrovės „First...

Naktį eismo sąlygos vietomis sunkins sniegas, plikledis ir rūkas (2)

Panevėžio apskrityje ir Rytų Lietuvoje pirmadienio pavakarę pagrindinių kelių dangos buvo...

Atšaukti ar vėluoja dešimtys olandų bendrovės „Transavia“ skrydžių

Olandų pigių skrydžių bendrovė „Transavia“ dėl pilotų streiko atšaukė ar atidėjo...

Palygino benzino ir dyzelino kainas: jos juda skirtingomis kryptimis (132)

2018 metų sausį buvo užfiksuotas stiprus degalų kainų šuolis, kurį lėmė Vyriausybės...

Top naujienos

Meilė sportui neturi ribų: milijonų lietaus nestabdo net rimti perspėjimai (14)

Sostinės politikai patvirtino šių metų biudžetą, kuriame numatyta daugiau kaip 2,6 mln. eurų...

„Sodros“ grindų efektas: kai kurių paslaugų kainos gali augti (40)

Kaip ir įspėjo kai kurie darbdaviai, „Sodros“ grindys kirto iš peties ir įmonės atleido...

Kaip išspręsti Rytų Ukrainos problemą: naujas planas įžiebė viltį (61)

Jungtinių Tautų ekspertas parengė kone tobulą planą Rytų Ukrainos problemai išspręsti, kurį...

Užsimojo traukti iš šešėlio automobilių remonto verslą (15)

Nėra statistikos, kiek lietuvių savo automobilius taiso ne servisuose, o garažiukuose pas...

Orai: arktinis šaltis šalį sukaustys ilgam (63)

Šią savaitę šalį stingdys šaltis . O „dėkoti“ galime į dvi dalis skilusiam poliariniam...

Ūkininkas: pieno produktai netrukus pigs (126)

„Miestiečiai ateina į protą“, – sako save tipišku smulkiuoju ūkininku, kurio specializacija...

Pigiausi būstai Lietuvoje – už vieną minimalų atlyginimą (107)

Atsidarius nekilnojamojo turto skelbimų portalą, akį gali patraukti pasiūlymai už ypač nedidelę...

Užpatentuota unikali procedūra, kuria bus galima pakeisti savo akių spalvą (4)

Žmogaus akių spalva keičiasi nuolat. Mes gimstame su pakankamai šviesios spalvos akimis, kurios...

Pažvelgė į princo Harry bei Meghan Markle delnus: pamatė ir tragediją, ir itin retą liniją, kurią turi vos procentas žmonių (13)

Nors eilėje į karališkąjį sostą princas Harry šiuo metu yra penktas, jam prieš akis – kiek...

Kaip pagal naują tvarką ūkininkams mokėti pajamų mokestį (1)

Nuo 2018 m. sausio 1 d. pradėjo galioti Gyventojų pajamų mokesčio (GPM) įstatymo pakeitimai. Nuo...