aA
Vienas rangovų, rekonstruosiančių dalį prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena, turėtų paaiškėti šią savaitę, sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas. Vitalijus Andrejevas sako, jog trijų dalyvių kainos pasiūlymai atitinka planuojamą išleisti sumą.
Kelias Vilnius-Utena

„Mes turime pasiūlymus, trys dalyviai iš šešių puikiai tilpo į kainas, kiti buvo ant ribos. Dabar vertinami jų pasiūlymai ir netrukus, savaitės bėgyje, skelbsime nugalėtoją“, - BNS praėjusią savaitę sakė Vitalijus Andrejevas.

Rugpjūčio pradžioje paskelbto konkurso laimėtojas turės rekonstruoti 4,2 km ilgio du kelio ruožus už Vilniaus – nuo 16-to kilometro, kur baigiasi keturių juostų kelias, iki 21-ame kilometre esančios sankryžos į Nemenčinę.

Kelių direkcijos vadovo teigimu, iki spalio pabaigos taip pat planuojama paskelbti dar vieną kelio rangos konkursą.

„Dabar vyksta kelio konkursas, o iki spalio pabaigos ketiname skelbti pirkimą statiniams kartu su projektavimu. Čia ta dalis, kuriai buvo per didelės kainos. Iš naujo parengėme technines specifikacijas, žiūrėjome, kad būtų galima pateikti pigius, tačiau kokybės prasme ne prasčiausius pasiūlymus“, - teigė V. Andrejevas.

Liepą Kelių direkcija dėl per didelių kainų nutraukė kelio ruožo rekonstrukcijos konkursą. Tuomet, atsižvelgus į Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijas, nuspręsta atskirai skelbti ruožų rekonstrukcijos ir poros dviejų lygių sankryžų bei dviejų viadukų konkursus.

Tuomet teigta, kad tai darbus pavėlins keliais mėnesiais, o nauja kelio atkarpa bus nutiesta 2019-ųjų pabaigoje.

Pirmojo, metų pradžioje skelbto, konkurso rezultatus Vilniaus apygardos teismui buvo apskundusi kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“, tačiau spalio pradžioje jos pretenzijos buvo atmestos.

Pasak V. Andrejevo, teisminiai ginčai konkursui įtakos kol kas neturi.

„Bendrovė skundė seną konkursą ir siekė įrodyti, kad pateikė gerą kainą, o mes privalome pripažinti ją laimėtoja. Taip pat ji skundė mūsų nekompetenciją nustatyti kainą, mes pateikėme pagrindžiančius dokumentus ir teismas pripažino, jog mes tinkamai pasielgėme. Kol kas absoliučiai neturi (įtakos konkursui – BNS)“, - kalbėjo jis.

Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi direkcija pernai šios idėjos atsisakė ir projektą finansuos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP).

Apie būtinybę atnaujinti kelią Vilnius–Utena pradėta kalbėti 2013 metais, 2014 metais Algirdo Butkevičiaus Vyriausybė pritarė, kad jis būtų įgyvendintas PPP būdu, tačiau Seimas po ilgų diskusijų tam pritarė tik 2015-ųjų pabaigoje.

Skaičiuota, kad 13-kos metų trukmės kelio statybos ir priežiūros projekto vertė sieks 170 mln. eurų. Tačiau 2016-ųjų gruodį pradėjusi dirbti naujoji Vyriausybė iš naujo įvertino projektą ir pernai gegužę Susisiekimo ministerija pasiūlė Kelių direkcijai kelią rekonstruoti ruožais, naudojant KPPP lėšas.

1985 metais pastatyto kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žiniasklaida: į Vilnių vėluojama pristatyti naujus autobusus ir troleibusus (9)

Iki šių metų pabaigos Vilnių turėtų pasiekti 17 naujų autobusų ir 40 troleibusų, tačiau...

Ruošiamasi skelbti „Rail Baltica“ ruožo Rokai–Kaunas rangovo konkursą (1)

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi skelbti europinės vėžės geležinkelio...

„Small Planet Airlines“ Lietuvoje atleidžia apie ketvirtadalį darbuotojų (1)

Finansinių sunkumų slegiama persitvarkanti Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „ Small...

Paskelbtas oro taršos mažinimo plano projektas: apie automobilių mokestį nebeužsimenama (4)

Ketvirtadienį viešai paskelbtas Aplinkos ministerijos parengtas Nacionalinis oro taršos mažinimo...

ACEA: naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES (11)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių buvo sparčiausias...

Top naujienos

Apmaudus vakaras Kaune: pratęsimą išplėšęs „Žalgiris“ jame nesulaikė Pangoso ir krito prieš „Barcą“ (407)

Penktadienio vakarą kovos lauke Nemuno saloje susigrūmė dvi šlovingą istoriją turinčios...

Sunkiai suvokiamas atvejis: penkiametė tapo mama (42)

1939 metais Liną Mediną motina nuvežė į Peru esančio Pisko miesto ligoninę. Iš atokiame...

Visi rodikliai – į vieną pusę: kodėl moterys Lietuvoje nebenori gimdyti (437)

Visame Vakarų pasaulyje moterys ryžtasi gimdyti vis vėliau. Ne išimtis ir Lietuva . Pernai...

Po žvėriško „bachūrų“ išpuolio Alytuje – dar daugiau detalių: kas iš tiesų įvyko kalėjime (20)

Laikinasis Alytaus pataisos namų direktorius neigia, kad kaliniai žiauriai sumušė ir perpjovė...

Hitlerio fotografas: gautas nurodymas jį kaip reikiant suerzino (36)

Iš pirmo žvilgsnio tai fotografija, vaizduojanti didelę laimę: besišypsantis vyras apsikabinęs...

Demaskavo purvinas prabangių viešbučių paslaptis: tomis pačiomis kempinėmis šveičia ir puodelius, ir tualetus vaizdo įrašas (62)

„Hilton“, „ Marriott “ ir keletas kitų prabangių Kinijos viešbučių tinklų atsiprašė...

Geriausio baro paieškos Šiauliuose: meniu pasirinkimas iš kojų neišvertė, tačiau surado svarbesnių dalykų (9)

Tiems, kurių penktadienis prasideda nuo galvos laužymo, kokią vietą pasirinkti vakarui praleisti:...

Unikauskas rekomenduoja: valgykite šią košę kasdien – kilogramai tirps, sveikata gerės (95)

Ir žmonės, sergantys virškinimo trakto ligomis, ir moterys, norinčios numesti svorio, ir kareiviai...

Vilniuje moters vairuojamas „VW Passat“ lėkė kaip tankas: sutraiškė atitvarus ir nuvertė stulpą (87)

Penktadienio vakarą, apie 19.50 val., Vilniuje, Geležinio Vilko g., prie Vingio parko, moters...

Keisti faktai apie protingus žmones (12)

Daug kas mėgsta sakyti, kad pasaulyje per daug kvailių. Tačiau iš tiesų apsižvalgę aplink...