Viso projekto suma siekia 100 mln. Lt, tačiau skaičiuojama, kad apie 30 proc. šios sumos bus skirta finansiniams kaštams - palūkanoms ir kitiems įsipareigojimams, todėl tiesioginiams gatvių tvarkymo darbams turėtų likti kiek daugiau nei 70 mln. Lt.

„Šie mokesčiai yra neišvengiami“, - tarybos posėdyje kalbėjo Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Būtent finansiniai kaštai sukėlė bene didžiausias Kauno politikų diskusijas. Kai kurie tarybos nariai minėjo, kad „mistiniai kaštai gali išaugti net iki 40-50 proc. visos sumos”.

Taip pat Kauno tarybos opozicija stebėjosi, kad nėra tiksliai numatyta, kiek viešųjų pirkimų planuojama organizuoti.

Speciali darbo grupė pasiūlė rekonstrukcijų bei remonto darbų atlikimo terminą pratęsti iki 2014 m., projekto vertę padidinti iki 100 mln. litų, o darbus per 10 metų (iki 2023 m.) apmokėti ne tik iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, bet ir Savivaldybės biudžeto, Savivaldybės privatizavimo fondo ir kitų lėšų.

Projekte, kaip labiausiai reikalaujančios rekonstrukcijos bei remonto darbų, yra išvardintos šios pagrindinės miesto gatvės: Jonavos g., Raudondvario pl., Karaliaus Mindaugo pr ., Tunelio g., K. Baršausko g., Pramonės pr., Veiverių g., Taikos pr., Tvirtovės al., Varnių g. ir Savanorių pr.

Tačiau tikslus remontuojamų gatvių sąrašas bus patvirtintas vėliau.

„Tai griūnančios gatvės, kurių nesuremontavus jos visiškai sugrius. Tačiau dėl konkrečių gatvių tvarkymo lemiamą žodį tars miesto taryba“, - sakė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)