Sostinėje gyvenanti Daiva (vardas pakeistas – red.) dar nesibaigus žiemai nusprendė vasarą aplankyti Romą. Moteris nusipirko „Wizzair“ bendrovės bilietus į Romos Fjumičino oro uostą rugpjūčio 13-17 d. Vilnietė paskaičiavo, kad dėl Žolinių šventės jai atostogų reikės vos dviejų dienų.

Kartu moteris apmokėjo negrąžintiną rezervaciją viešbučiui keturioms naktims Italijos sostinėje.

Neberado savo skrydžių

Kovo mėnesį moteris nusprendė pasitikrinti, kiek jos skrydžiai kainuotų tuometinėmis kainomis. „Wizzair“ internetiniame puslapyje suvedusi savo skrydžių laiką Daiva išsigando pamačiusi, kad skrydžių tomis dienomis „Wizzair“ nebesiūlo.

„Puoliau tikrintis savo rezervaciją, nes išsigandau, kad skrydžiai atšaukti. Internetinėje sistemoje pamačiau, kad mano skrydžiai pakeisti į rugpjūčio 11-18 d. Taigi man prisideda papildomos trys naktys”, - skaičiavo pašnekovė.

Daiva piktinosi, kad apie skrydžių pakeitimus ji buvo neinformuota: „O kas būtų, jei prie sistemos būčiau prisijungus tik prieš registraciją skrydžiui?“.

Moteris suskubo skambinti „Wizzair“ nurodytu klientų aptarnavimo telefonu pasiteirauti, kas nutiko jos užsakytiems skrydžiams. Telefonu moteris buvo informuota, kad jos užsakytų skrydžių nebėra ir jos teisė - skrydžiu naudotis ar jį atšaukti.

Daiva paprašė, kad visa informacija jai būtų atsiųsta elektroniniu paštu, tačiau per tris dienas jokio laiško iš kompanijos moteris buvo dar negavus.

Vilnietė piktinasi, kad apie pakeistus skrydžius ji neranda jokios informacijos ir prisijungusi prie internetinės „Wizzair“ sistemos.

„Bijau užsisakinėti viešbučius papildomoms naktims. O kas bus, jei vėl jie sugalvos pakeisti skrydžius?“, - nerimavo pašnekovė.

Daiva taip pat piktinasi, kad patikrinus jai pakeistų skrydžių kainas, šios yra apie 200 Lt mažesnės dviem žmonėms nei ji pati mokėjo. „Kodėl tada jie skirtumo man negrąžina?“, - domėjosi sostinės gyventoja.

Privalo informuoti iš karto

Civilinės aviacijos administracijos Oro transporto skyriaus vedėja Virginija Žegunytė patarė keleiviams, pastebėjus užsisakytų skrydžių pakeitimus, iš karto susisiekti su oro vežėju arba įmone, per kurią buvo pirkti bilietai.

Klientams siūloma išsiaiškinti, ar yra galimybė grąžinti tai, kas buvo pirkta, nes oro bendrovės pasiūlytos datos gali visiškai netikti klientui.

„Jei vežėjas skrydžius pakeitė vienašališkai, tai jis yra atsakingas už pratęstą kelionę. Vežėjas turėtų atsakyti už papildomą apnakvindinimą ir maitinimą, nes keleivė pirko visai ką kitą nei gavo“, - aiškino aviacijos specialistė.

Pasak V. Žegunytės, tokiu atveju keleivis taip pat turi teisę atsisakyti skrydžio ir atgauti visus pinigus už bilietus.

Civilinės aviacijos administracijos atstovė taip pat minėjo, kad oro vežėjas, keisdamas rezervaciją, privalėjo iškart informuoti klientę. „Wizzair“ turėjo jai pranešti apie pakeitimą, paklausti, ar klientė sutinka su nauja rezervacija ir informuoti klientę apie visas jos teises.

„Wizzair“: laikomės visų reikalavimų

„Wizzair” komunikacijos vadovas Danielis de Carvalho teigė, kad skrydžių laikų pakeitimai nutinka labai retai, tačiau gali atsitikti bet kokioje oro bendrovėje. Skrydžiai dažniausiai pakeičiami dėl pakilimo takų užimtumo arba skrydžių dažnumo pakeitimų.

„Oro bendrovė „Wizzair“ labai retai neišvengia skrydžių laikų pakeitimo ir griežtai laikosi klientų teisių reikalavimų, kas susiję su skrydžių pakeitimais“, - teigė jis.

Pasak „Wizzair“ atstovo, skrydžių iš Vilniaus į Romą laikų pakeitimai buvo atlikti tik praeitą savaitę ir kaip tik šiomis dienomis klientai yra informuojami apie pakeitimus pagal galiojančius Europoje reikalavimus. Pagal juos klientas apie pakeitimus privalo būti informuojamas ne vėliau nei dvi savaitės iki pirminės skrydžio dienos.

„Jiems pasiūlomas arba nemokamas kitas skrydis arba pinigų grąžinimas“, - pridėjo D. de Carvalho.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (83)