Pasak Uosto direkcijos ekonomikos ir finansų direktoriaus-vyriausiojo finansininko Martyno Armonaičio, krovinių diversifikacija, būdinga Klaipėdos uostui - pagrindinis saugiklis, leidžiantis išvengti didelių bendro uosto rezultato svyravimų.

Kaip rašo dienraštis „Vakarų ekspresas”, kovą krovinių kiekis Klaipėdos uoste buvo arti rekordinių aukštumų - krauta 3,234 mln. tonų, o geriausią mėnesį, 2011-ųjų spalį - 3,298 mln. tonų.

Krovą didino birios trąšos, konteineriai ir metalo rūdos. Uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktoriaus Artūro Drungilo manymu, jeigu tų krovinių, kurių krova kovą mažėjo, būtų krauta tiek, kiek pernai, tai apyvarta kovą būtų buvusi 3,9 mln. tonų.

"Tai rodo, kad reali metinė mūsų uosto apyvarta gali būti arti 47 milijonų tonų. Realiai šį rekordą mes ramiai galėtume viršyti nieko nedarydami", - sakė A. Drungilas.

"Šiandien matyti, kad uostas dirba atsiraitęs rankoves, tad, manau, turėsime neblogą rezultatą ir šį mėnesį", - teigė A. Drungilas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)