„Prieš daugiau nei mėnesį nusipirkau bilietą Kalėdoms į Lietuvą, nes pati gyvenu Danijoje. Laukiau kelionės su nekantrumu, tačiau visai neseniai iš kitų žmonių sužinojau, kad „Air Lituanica“ atšaukia skrydžius ir praneša žmonėms apie tai likus vos keletai dienų iki kelionės“, - savo pasakojimą pradėjo Dalia (vardas pakeistas – red.).

Moteris sunerimo dėl savo žiemos kelionės į Lietuvą. Primename, kad „Air Lituanica“ į Vilnių skraido iš Danijos miesto Bilundo.

Dalia pradėjo ieškoti informacijos apie savo skrydį - „Air Lituanica“ tinklalapio kalendoriuje savo skrydžio neberado.

„Tik kai pati susisiekiau su kompanija, gavau atsakymą, kad skrydis atšauktas“, - atviravo moteris.

Pasak jos, oro bendrovė jai atsiuntė elektroninį laišką, kuriame buvo rašoma: „Maloniai informuojame, kad dėl tvarkaraščio pasikeitimų skrydis į Bilundą ir iš Bilundo gruodžio 10 dieną nebus vykdomas“.

„Air Lituanica“ atstovė spaudai Sandra Meškauskaitė teigė, kad keičiasi skrydžių į Bilundą ir Prahą tvarkaraščiai.

„Bilundo skrydis yra orientuotas į sezoniškumą, tad jo tvarkaraštis ir liks tik vasaros ir kalėdinių švenčių laikotarpiu. Tvarkaraštis keičiasi ir Prahos maršrutui, jis taip pat pereina į vasaros ir kalėdinių švenčių sezono maršrutą“, - pranešė ji.

DELFI primena, kad sezoniniai skrydžiai į Bilundą buvo pradėti vykdyti šių metų birželio 16 d. Iki rugpjūčio 28 d. jie vyko tris kartus per savaitę. Vėliau skrydžiai buvo pratęsti iki kalėdinio laikotarpio ir turėjo vykti du kartus į savaitę.

S. Meškauskaitė komentavo, kad Bilundo ir Prahos maršrutų skrydžių skaičius mažėja ir jie lieka sezoniniai maršrutai, nes didinamas skrydžių į Amsterdamą, Taliną, Stokholmą skaičius.

„Skrydžių tvarkaraštis yra keičiamas ir tikslinamas, tad kai kuriems keleiviams, įsigijusiems bilietus į Bilundą arba Prahą, datomis, kuriomis skrydžiai nebebus vykdomi, yra siūloma keisti skrydžio datą, kryptį arba grąžinti už bilietą sumokėtus pinigus. Visi keleiviai yra apie tai informuoti el. pašto žinutėmis, jie gali rasti informaciją savo bilietų savitarnoje“, - teigė pašnekovė.

DELFI primena, kad pagal galiojančius Europos Sąjungos teisės aktus atšaukus skrydį klientui priklauso finansinė kompensacija, nebent apie atšauktą skrydį yra pranešama anksčiau nei dvi savaitės iki skrydžio, skrydis atšauktas dėl blogų oro sąlygų, pasiūlytas alternatyvus skrydis tuo pačiu maršrutu ir panašiu laiku, kaip buvo pasirinktas iš pradžių.

Kompensacija priklauso nuo maršruto ilgio: Europos Sąjungoje iki 1500 km – 250 eurų, daugiau kaip 1500 km – 400 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (79)