Nida – miestas ar kaimas? Čia juk atostogauja daug senų vokiečių. Šį kurortą apskritai renkasi daug pagyvenusių žmonių, kuriems reikia ramybės, o ne Palangos triukšmo. Tačiau Nidoje nėra jokio viešojo transporto, tik taksi. Kaip senam žmogui, kuriam sunku paeiti, nužingsniuoti iki jūros 2 ar 3 kilometrus? Anksčiau taksi nuo centro iki jūros nuveždavo už 5 litus, o ilgąjį savaitgalį teko sumokėti 8 eurus. Juk tai milžiniškos išlaidos“, – piktinosi skaitytoja, kuri jau ir Neringos savivaldybę užvertė paklausimais, kada Nidoje pradės kursuoti viešasis transportas.

Prieš kelerius metus Nidoje nedideliais viešaisiais autobusais buvo galima nuvažiuoti iš centro iki jūros. Bilietas į vieną pusę kainavo litą, paskui pusantro, o kai ypač pabrango degalai, tuomet bilieto kaina pakilo iki 2,5 lito.

„Tada žmonės nebevažiavo, nes tapo per brangu. Vežėjai per porą vasaros mėnesių patyrė 12 tūkst. litų nuostolių ir atsisakė toliau teikti šią paslaugą. Todėl jau kokius trejus metus Nidoje viešojo transporto nėra“, – aiškino Neringos savivaldybės administracijos direktorius Algimantas Vyšniauskas.

Tačiau šiemet savivaldybė ėmėsi spręsti šią problemą. Ji paskelbė konkursą išrinkti vežėją, kuris žmones vežtų dviem maršrutais iš Nidos centro iki paplūdimio.

„Deja, du kartus konkursas neįvyko, nes niekas nepateikė paraiškų. Konkursą paskelbėme trečią kartą, paraiškų laukiame iki kitos savaitės. Tikimės, kad vežėją pavyks išrinkti, nes lyg viena paraiška jau yra. Jei viskas bus gerai, tai dar liepą viešasis transportas, kuriuo žmonės galėtų iš centro nuvažiuoti iki jūros, turėtų pradėti kursuoti“, – teigė A.Vyšniauskas.

Konkurso sąlygose įrašyta, jog autobusiukai iš centro prie jūros žmones turėtų vežti kas 15 minučių. Ši paslauga būtų teikiama iki rugsėjo.

„Mes perkame paslaugą, mokėsime už maršrutų aptarnavimą, tačiau bilietų kainų nenustatysime, tai padarys patys vežėjai. Aišku, jei paraiškų sulauksime daugiau, konkursą laimės tas, kuris pasiūlys mažesnę bilieto kainą“, – aiškino pašnekovas.

Jis net svarstė jog savivaldybė iš savo biudžeto turės prisidėti, kad vežėjai nepatirtų nuostolių, nes nelabai tikėtina, kad ši paslauga bus labai populiari.

„Vis tiek žmonės prie jūros dažniausiai važiuoja automobiliais, yra nemažai vietų, kur juos pastatyti, tad poilsiautojai, kurie yra ratuoti, viešojo transporto veikiausiai nesirinks“, – samprotavo A. Vyšniauskas.

Tačiau jis sutiko su tuo, jog alternatyva taksi turi būti, o ji ir yra viešasis transportas. „Taksi kainoms mes negalime daryti jokios įtakos. Taksistai už kiek nori, už tiek ir veža žmones, svarbiausia, kad taksometrą įsijungtų“, – pabrėžė Neringos savivaldybės administracijos direktorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (208)