Bankrutuojanti skrydžių bendrovė valstybei priklausančioms įmonėms „Tarptautinis Vilniaus oro uostas“ ir „Oro navigacija“ skolinga per 26 mln. Lt.

Šį sprendimą dar galima apskųsti per septynias dienas. Bankroto bylai įsiteisėjus kreditoriai per trisdešimt dienų galės pareikšti savo pretenzijas.

„Nutartis yra laikoma skubaus vykdymo, tai reiškia, kad šią nutartį mes išsiuntinėjame į Registrų centrą, teismams, kuriuose yra užvestos bylos, pranešame antstolių kontoroms“, - DELFI sakė bylą iškėlusi teisėja Rita Kisielienė.

Šios bylos bankroto administratoriumi paskirta UAB „Įmonių bankroto administravimo ir teisinių paslaugų biuras“, kuriai įsiteisėjus bylai įmonės vadovai turės perduoti įmonės turtą.

Skrydžių bendrovė iš nukentėjusių keleivių yra gavusi kelis tūkstančius pretenzijų. 400 jų yra susibūrę į iniciatyvinę grupę.

DELFI primena, kad „flyLAL“ akcininkai į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo kreipėsi po to, kai nepavyko surasti bendrovės pirkėjo ir sutarti su Susisiekimo ministerija dėl dalies skolose įklimpusio vežėjo akcijų perėmimo.

Generalinė prokuratūra yra pradėjusi tyrimą dėl bendrovės veiklos po privatizavimo, tiriamas ir prašymas susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui iškelti baudžiamąją bylą dėl sustabdytos bendrovės licencijos.

Šis E. Masiulio sprendimas taip pat yra apskųstas teismui.

Sprendimo neskųs

Susisiekimo ministerija neketina skųsti šio teismo sprendimo.

„Mes manome, kad tai yra logiška atomazga visos šios situacijos. Mūsų žiniomis, dar gruodžio mėnesį „flyLAL“ ruošėsi bankrotui ir todėl truputį keistai atrodo kaltinimai, kad įmonė galėjo bankrutuoti dėl to, kad buvo sustabdyta jos veikla“, – DELFI sakė E. Masiulis.

Jo teigimu, netgi iškėlus bankroto bylą, bet kuriuo metu atsiradęs investuotojas galėtų išgelbėti „flyLAL“.

„Įstatymai, reglamentuojantys bankroto procedūras, numato galimybę proceso eigoje atsiradus finansiniam investuotojui sanuoti įmonę. Taigi prasidėjusi bankroto procedūra nereiškia, kad įmonė būtinai turi būti likviduota, toks variantas tikrai yra neatmestinas“, – tvirtino jis.

Tačiau kartu E. Masiulis pripažino, kad kol kas norinčiųjų realiai investuoti į „flyLAL“ nėra.

„flyLAL“ priklauso bendrovėms „ŽIA valda“, „Sanitex“ ir „Indeco“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją