F. Wurftas mero pažadus sutvarkyti dviračių takų infrastruktūrą vadina viešųjų ryšių akcija, nes visko taip greit padaryti, anot jo, tiesiog nebuvo įmanoma.
„Nėra apgalvota iki galo. Viskas padaryta greitai, kad būtų galima ką nors paskelbti”, - sakė F. Wurftas.
Piktinasi nenuleistais bortais
Dviratininkai piktinasi, kad daug kur vis dar nenuleisti šaligatvių bortai, kurie sukelia nepatogumų dviratininkams.
„Tarp Šilo tilto ir Šiaurės miestelio nubrėžė dviračių tako linijas, bet nepasirūpino net šaligatvio bortų nuleidimu”, - tvirtino F. Wurftas.
Jo teigimu, tokie šaligatviai kelia pavojų dviratininkams ir gadina jų transporto priemones.
„Buvo nuleisti tie (bortai – DELFI past.), kurie visai vertikalūs”, - aiškino Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vyriausiasis specialistas Tomas Kamaitis. Pasak jo, likę patobulinimai bus padaryti ateityje.
Žada takus tvarkyti toliau
Savivaldybė rengiasi ir toliau tvarkyti dviračių takus.
„Goštauto gatvėje vienas didesnių darbų liko – sujungti 300 – 400 metrų takų”, - teigė Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjas Valdas Juodis.
„Konkretus pavyzdys yra P.Vileišio gatvė, kur siūlėme tik atstatyti greitį ribojantį ženklą (jis nuverstas prieš 2 metus) ir aptvarkyti duobes. Ženklo neatstatė, o vietoje to pastatė ženklą purvyne, ir siūlo tą 100 metrų atkarpą įveikti per kliūtis ir purvynus”, - tvirtino E. Kriščiūnas.
V. Juodis tikino, kad yra susipažinęs su situacija P. Vileišio gatvėje. Anot jo, buvo nutarta, kad dviratininkams nebus leista važiuoti gatve, nes ši yra per siaura. O naujam dviračių takui nutiesti reikia projekto ir lėšų.