Svetainėje „Tvarkaumiesta.lt“ galima registruoti įvairias bėdas, susijusias su tvarka mieste. Balandžio 19 d. sistemoje buvo registruotas pranešimas, pavadinimu „Dviračio takų problemos“.

Fotografijomis iliustruotame pranešime įvardyta ir konkreti problema: „Formuojasi įgriuva. Su laiku išplaus dviračių taką.“

Kaip atsakingas už problemos sprendimą nurodytas Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyrius.

Gegužės 8 d. prio šio pranešimo atsirado toks atsakymas: „Informuojame, kad nurodymas likviduoti besiformuojančią įgriuvą perduotas Antakalnio seniūnijos gatves prižiūrinčiai įmonei UAB „YIT Infra Lietuva“.

Į DELFI klausimą, kas buvo padaryta gavus įspėjimą ir kodėl, nepaisant išankstinio įspėjimo, toje vietoje susiformavo didžiulė įgriuva, mero Remigijaus Šimašiaus patarėjas Aleksandras Zubriakovas tiksliai neatsakė.

„Specialistai galbūt galės detaliau pakomentuoti, o nuo savęs galėčiau pridėti, kad šįryt miesto meras pavedė Miesto ūkio departamento direktoriui išsiaiškinti dėl kokių priežasčių susiformavo įgriuva ir, jeigu apie tai buvo signalizuota anksčiau, išsiaiškinti, kodėl nebuvo tinkamai sureaguota. Taip pat miesto ūkio tarnybos įpareigotos viską sutvarkyti vietoje iki šio penktadienio, liepos 20 d.“ – situaciją pakomentavo patarėjas.

Vis dėlto savivaldybės specialistai daugiau nekomentavo, ar tikrai buvo reaguota į įspėjimą, jeigu reaguota buvo, kokie darbai buvo atlikti ir kodėl didelė dalis naujai nutiesto dviračių tako su šlaitu nudardėjo į Nerį.

„YIT Kausta“ komunikacijos vadovė Akvilė Varanauskienė neatsakė į klausimą, ar antrinė bendrovė reagavo į pavedimą ir nurodė, kad plačiau situaciją komentuos Vilniaus miesto savivaldybė:

„YIT Infra Lietuva“ pagal galiojančią sutartį atlieka remonto ir priežiūros darbus Vilniaus šiaurinėje ir vakarinėje dalyse. Kol kas užsakymo avarijos padarinių likvidavimui nesame gavę. Tačiau esame pasiruošę reaguoti nedelsiant, jei miestui reikėtų pagalbos likviduojant avarijos pasekmes.“

Apie naujai įrengtą dviračių taką P. Vileišio gatvėje Vilniaus miesto savivaldybė pranešė birželio pradžioje.

Vilniaus miesto savivaldybės pranešime žiniasklaidai tuo metu rašyta, kad naujas beveik 1,5 km raudono asfalto takas su šaligatviais, sujungęs Šilo tiltą su trasa link Antakalnio žiedo ateityje taps pagrindine Antakalnio ir Saulėtekio jungtimi su miesto centru. Esą kitąmet dviračių tako tiesimas bus pratęstas.

„Vileišio dviračių ir pėsčiųjų takas – tai vienas pirmųjų takų šalyje, nutiestų remiantis standartais, taikomais dviračių lydere vadinamoje Olandijoje. Dviračių takas yra skirtingame aukštyje nei šaligatviai – taip užtikrinant erdvių atskyrimą ir mažinant konfliktinių situacijų tarp pėsčiųjų ir dviratininkų, o tako plotis leidžia patogiai ir saugiai važiuoti bei prasilenkti didesniam skaičiui dviratininkų.

Šį taką neseniai savo „Twitter“ paskyroje pagyrė ir sostinėje svečiavęsis infrastruktūros ekspertas iš Olandijos Lennartas Noutas: „Tai ne Nyderlandai. Tai vienas naujausių Vilniaus dviračių takų tinklo pavyzdžių. Jis lygus, raudonas ir turi kampinius bortelius (vienoje pusėje). Vilnius – gerame (dviračių) kelyje“, – kiek daugiau nei prieš mėnesį gyrėsi savivaldybė pridurdama, kad P. Vileišio gatvėje taip pat įrengta 16 naujų suoliukų, apšvietimas, pasodinta apie 100 įvairių ir daugiau kaip 500 dekoratyvių krūmų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (180)