Trečiadienį oro transporto vežėja skelbia, kad skrydžių grafikas palaipsniui normalizuojasi ir tikimasi, kad trečiadienį bus atšaukta tik apie 90 skrydžių.

„Dedame daug pastangų, kad iki trečiadienio vidudienio mums pavyktų sugrįžti prie įprasto skrydžių grafiko“, – sakė vienas iš „Delta“ bendrovės aukšto rango pareigūnų.

Rugpjūčio 8 dieną JAV oro linijų kompanija „Delta“ atšaukė per 870 skrydžių ir atidėjo per tūkstantį skrydžių, nustojus veikti įmonės naudojamai kompiuterinei sistemai.

Dėl kompiuterinės sistemos trikdžių sutriko bilietų užsakymai internetu, laikinai neveikė bendrovės svetainė ir jos programėlės, skirtos išmaniesiems telefonams

Antradienį bendrovė pranešė išdalysianti nukentėjusiems keleiviams po 200 dolerių vertės čekį kaip kompensaciją už patirtus nepatogumus.

Kaip pranešama oficialiajame aviacijos bendrovės tinklalapyje, ši kompensacija bus taikoma tiems keleiviams, kurių skrydžiai buvo atidėti daugiau nei trims valandoms arba buvo atšaukti.

JAV bendrovė „Delta Air Lines“, kurios būstinė įsikūrusi Atlantoje, yra didžiausia pasaulyje pagal lėktuvų parko dydį, keleivių pervežimo apimtis ir kelionių paskirties punktų skaičių.

Bendrovė atlieka skrydžius į daugiau nei 460 oro uostų 96-iose šalyse, – per parą atliekama per 1500 skrydžių. Kaip teigiama bendrovės tinklalapyje, kasmet jos lėktuvai skraidina per 180 mln. keleivių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją