„Boeing“ pranešė, kad per bandymus aptikta, jog su stabilizatorių sistema susijęs signalas užsidegdavo ne tada, kai turėtų.

Tiesa, „Boeing“ pabrėžė, kad šis trūkumas neturėtų pakeisti bendrovės planų atnaujinti „737 Max“ skrydžius iki šių metų vidurio.

„Keisime „737 Max“ programinę įrangą iki lėktuvų veiklos atnaujinimo, kad užtikrintume, jog šis signalas užsidegtų tik tada, kai turi“, – sakoma „Boeing“ pranešime.

„Boeing“ buvo priversta jau ne kartą atidėti planuojamą „737 Max“ skrydžių atnaujinimą.

JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA), atsakinga už „Boeing“ planų patvirtinimą, pažymėjo, kad žino apie aptiktą problemą.

Praėjusią savaitę aviacijos milžinė paskelbė apie prasčiausius finansinius rezultatus nuo 1997-ųjų. 2019 m. „Boeing“ patyrė 636 mln. dolerių nuostolių. 2018 m. bendrovės pelnas siekė net 10,5 mlrd. dolerių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)