aA
Automobilių perkėlimas per Kuršių marias po dvejų metų užtruks trumpiau. Per dvejus metus žadama atnaujinti krantines ir modernizuoti keltus, kad vienu metu į juos galėtų įvažiuoti daugiau transporto priemonių.
Važiuojantys į Kuršių neriją bilietus pirks Smiltynės perkėlos kasose
© M.Milinio nuotr.

Uosto direkcija atnaujins Smiltynės perkėlos krantines ir įrengs naujas pakrovimo ir iškrovimo rampas, o Smiltynės perkėla modernizuos tris krovininius keltus, kad į juos vienu metu galėtų įvažiuoti du lengvieji automobiliai.

Tikimasi, kad visa tai pagreitins automobilių įvažiavimą ir išvažiavimą, todėl padaugės reisų.

„Infrastruktūrinę dalį darome kartu: uostas moka už krantinių rekonstrukciją, o už pontonines rampas prie krantinių mokėsime mes. Antra to projekto dalis yra keltų rekonstrukcijos projektas, kurį atliksime savo lėšomis“, – BNS sakė Smiltynės perkėlos vadovas Darius Butvydas

Šiuo metu lengvieji automobiliai į keltus įvažiuoja vienas paskui kitą, o rekonstravus rampas, pasak D. Butvydo, jie galės važiuoti dviem eilėmis.

„Pakrovimo ir iškrovimo laikas turėtų sutrumpėti 50 procentų. Tai reikš mažesnes eiles ir mažesnius kamščius. Dabar lengvieji automobiliai į keltą pakraunami vidutiniškai per 10-15 minučių, iškrovimas trunka 5-7 minutes. Jei yra kemperių ar autobusų, tai dabartinė konstrukcija yra probleminė, ypač kai kinta vandens lygis, nes kranto tiltelius reikia pritaikyti, dabar tai daroma po ratais kišant medinius padėklus, o tai užima laiko“, – pasakojo Smiltynės perkėlos vadovas.

„Bendras ciklas dabar užima 20-25 minutes, po rekonstrukcijos jis turėtų sutrumpėti iki 15 minučių. Viskas vyks greičiau, galėsim atlikti daugiau reisų“, – pridūrė jis.

Šią savaitę Uosto direkcija paskelbė keturių Smiltynės perkėlos krantinių rekonstrukcijos rangos konkurso technines specifikacijas.

„Įrengus naujas kranto rampas, automobiliai į keltą ar iš kelto galės važiuoti dviem eilėmis vienu metu. Pontono tipo rampos savaime reguliuosis pagal vandens lygi. Šio projekto įgyvendinimas ženkliai paspartins automobilių perkėlimą per Kuršių marias ir sutrumpins laukimo laiką“, – BNS atsiųstame komentare teigė uosto direkcijos Statybos ir eksploatacijos departamento direktorius Giedrius Smaguris.

Pasak jo, konkursą ketinama skelbti artimiausiu metu.

„Pagal optimistinį scenarijų darbai galėtų būti pradėti pasibaigus intensyviam turistiniam sezonui – rugsėjį ir vykdomi etapais. Jeigu darbai vyks sklandžiai, juos turėtume baigti po poros metų“, – sakė G. Smaguris.

Investicijų į uosto ir keltų rekonstrukciją neatskleidžia nei uosto direkcija, nei Smiltynės perkėla.

Praėjusiais metais Smiltynės perkėla perkėlė apie 680 tūkst. transporto priemonių ir apie 2 mln. keleivių. Pasak D. Butvydo, vasaros sezono metu perkeliama apie du trečdalius visų keleivių ir transporto priemonių.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Lietuvių „carVertical“ – tarp penkių geriausių Europos startuolių

Automobilių istorijos patikros platformą „ carVertical “ Europos Komisijos Europos įmonių...

Susipažinkite su pirmąja pasaulyje oro uosto terapine kiaule

Kiaulės nemoka skraidyti, tačiau jos gali padėti sumažinti stresą keliaujant lėktuvais....

Seimas iš naujo svarstys pataisas dėl „Problematikos“ ir „Kelių priežiūros“

Seimas iš naujo svarstys šalies prezidento vetuotas pataisas, kuriomis kelių techninės...

„Norwegian“ plečia skrydžius iš Lietuvos į Skandinaviją (1)

Norvegijos oro bendrovė „ Norwegian Air Shuttle“ kitąmet pradės skraidinti iš Palangos į...

1000 eurų kompensacijos už taršų automobilį paprašė tik 32 žmonės: 5 mln. eurų laukia kol bus paimti (101)

Lietuviai jau gali kreiptis dėl 1000 eurų kompensacijos už tai, kad seną taršų automobilį...

Top naujienos

Paskelbė naujausią Lietuvos gyventojų sergamumo vėžiu statistiką: yra 3 pagrindinės onkologinės ligos (18)

Naujausia Nacionalinio Vėžio instituto (NVI) statistika rodo, kad sergamumas vėžiu auga – nuo...

Išgirdęs dukros pasakojimą tėtis pasibaisėjo: mokytoja trenkė per užpakalį ir ištempė iš salės už plaukų mokyklos direktorius paaiškino situaciją (202)

Kūno kultūros mokytoja per pamoką nuolat pliaukšti vaikams per užpakalius, o tokiam elgesiui...

Vilniuje, ties „Akropoliu“, užsiliepsnojo miesto autobusas (7)

Antradienį, apie 15.33 val., Vilniuje, Ozo g., ties prekybos ir pramogų centru „Akropolis“,...

Pagaminta Lietuvoje kyla tarsi feniksas iš pelenų: daugelis šalių apie tokias žalias pievas galėtų tik pasvajoti (42)

Dažniau analizuojantys maisto produktų asortimentą prekybos tinkluose gali pastebėti, kad vis...

Naujasis rinktinės strategas Maskoliūnas – apie pirmuosius asistentus, D-Mo klausimą ir Šaro palaikymą taikys „Žalgirio“ sistemą (51)

„Ačiū už kantrybę – atvykau tiesiai iš treniruotės, kiek įmanoma greičiau. Atvirai...

Baltarusija sureagavo į JAV tankų dislokavimą Lietuvoje: karinis pavojus šaliai auga (88)

JAV tankų dislokavimas Lietuvoje, netoli sienos su Baltarusija , padidino karinę grėsmę...

Pranckietį aplenkė Razma: Žemaitaičio kėdės gali apskritai nebelikti (27)

Apie Seimo vicepirmininkų skaičiaus sumažinimą prabilusį Seimo pirmininką Viktorą Pranckietį...

Gali būti, kad žuvų taukus geriate veltui: naudingos savybės įsisavinamos tik prie specialios mitybos (2)

Žuvies taukai – vienas populiariausių maisto papildų pasaulyje. Ir ne šiaip sau – žmonės...

Ukrainos ministras: Rusija užspiesta į kampą (260)

Ukrainos užsienio reikalų ministras Vadimas Pristaiko mano, kad Ukraina savo pajėgų veiksmais...

Liberalams kilo klausimų, kaip Veryga prasitęsė gydytojo licenciją (55)

Seimo Liberalų sąjūdžio atstovai kreipėsi į Vyriausiąją tarnybinės etikos komisiją su...