Nacionalinio geležinkelių operatoriaus RFF atstovas spaudai patvirtino šią klaidą, apie kurią trečiadienio numeryje pirmiausia pranešė satyrinis savaitraštis „Canard Enchaine“, rašo „Reuters

„Ši problema paaiškėjo šiek tiek per vėlai. Pripažįstame ir prisiimame atsakomybę dėl šios klaidos“, - radijui „France Info“ sakė Christophe Piednoelis.

Rekonstrukcijos darbai, kuriais siekiama praplatinti stočių platformas, kad pro jas galėtų pravažiuoti naujieji traukiniai, jau prasidėjo, tačiau rekonstruoti teks dar šimtus stočių, pridūrė jis.

Klaida buvo padaryta tuomet, kai RFF nurodė klaidingus traukinių platformų išmatavimus SNCF, kuri buvo atsakinga už traukinių užsakymą, kuriuo buvo siekiama modernizuoti geležinkelių sistemą, rašė „Canard Enchaine“.

RFF nurodė tik per pastaruosius 30 metų pastatytų platformų išmatavimus, bet dauguma iš Prancūzijos 1 200 platformų yra pastatytos daugiau kaip prieš 50 metų. Rekonstrukcijos darbams jau išleista 80 mln. eurų (272 mln. litų).

Transporto ministras Fredericas Cuvillier dėl šios problemos apkaltino „absurdišką geležinkelių sistemą“, turėdamas galvoje ankstesnės vyriausybės 1997 metais atliktas reformas. „Kai geležinkelių operatorių (RFF) atskiri nuo naudotojo, SNCF, tai nepasiteisina“, - sakė jis televizijai BFMTV.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)