Rusijos plieno ir kalnakasybos įmonė "Mechel" siūlo Klaipėdos uostui krovinių, kurių priimti čia šiuo metu nėra galimybių. Lietuviai teigia, kad dėl kaupimo aikštelių trūkumo geriau gabenti mažiau, bet brangesnių prekių.

Rusijos įmonė "Mechel" norėtų su Lietuva megzti transporto logistikos ryšius, tačiau Klaipėdos uostas tam dar nepasirengęs.

Rusų pramonininkai stebėjosi, kodėl nesulaukė atsako į pateiktą "Mechel" pasiūlymą krauti anglis ir koksą, gabenamus į Europą, - apie 2,5 mln. tonų per metus. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) vadovo Eugenijaus Gentvilo jie klausė, kodėl rusų verslininkai Klaipėdoje nesusitarė, o Ryga ir Ventspilis, kur, jų manymu, krovos sąlygos panašios, atsakė teigiamai.

E.Gentvilas, nesileisdamas į plačius aiškinimus apie padėties skirtumus - kad Klaipėdos uostas prispaustas miesto, o kai kurios kaupimo vietos yra per arti gyvenamųjų namų, nurodo, jog taip bendradarbiauti, kaip siūlo rusai, įmanoma tik naujose teritorijose - pietinėje uosto dalyje arba pastačius giliavandenį uostą po 10 metų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)