Penktadienį ant Alytaus pėsčiųjų ir dviračių tilto, kuriam gyventojai išrinko Baltosios rožės vardą, lankėsi Statybų užbaigimo komisijos nariai, Alytaus miesto savivaldybės administracijos specialistai. Komisijos nariai vizualiai patikrino statinio atitiktis projektui. Pasak Alytaus miesto savivaldybės Investicinių projektų skyriaus vedėjos pavaduotojo Sigito Stumbro, atitvarai nuimti – tiltą jau galima naudoti.

Pasak pranešimo, Alytaus pėsčiųjų ir dviračių tiltas jungia Alytaus piliakalnį ir Pirmąjį Alytų su senamiesčio kurortine dalimi. Naujasis tiltas patogus pėstiesiems ir dviratininkams, norintiems aplankyti kitoje Nemuno pusėje esančius objektus. Jo ilgis yra 240,53 m, plotis – 6,71 m., aukštis – 38,10 (vertinant vidutinį vandens lygį). Tilto santvaros pagamintos Latvijoje ir sumontuotos statybų aikštelėje. Statinį sudaro metalinės konstrukcijos, jo dvi atramos stovi krantuose ir dvi vandenyje. Didžiausias atstumas tarp atramų – 92 metrai.

Alytaus pėsčiųjų ir dviračių tilto projektas pradėtas įgyvendinti 2013 metais.

Tiltui pastatyti panaudotos senojo Varėnos – Gardino geležinkelio (ėjusio per Alytų, Suvalkus) tilto atramos, kurios yra svarbios miesto istorijai ir įtrauktos į paveldo objektų sąrašą bei saugomos valstybės. Vykdant paminklosaugininkų reikalavimą dalis senųjų konstrukcijų buvo išsaugota.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (139)