„Pastaruosius kelerius metus „airBaltic“ pasiekė beprecedentį augimą, leidusį Rygai tapti vieninteliu funkcionuojančiu oro tranzito centru Baltijos regione. Tačiau tai oro bendrovei atsiliepė finansiškai. Šiuo metu „airBaltic“ finansinė situacija stabilizuota. Mes susitelkėme ties verslo pakeitimais ir mūsų tikslas per ateinančius penkerius metus pasiekti 330 milijonų latų augimą, o pelningumą susigrąžinti 2014-aisiais“, – teigė „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.

Naujasis verslo planas „airBaltic ReShape“ („airBaltic“ keitimasis) apibrėžia vežėjo būsimą plėtrą, įskaitant lėktuvų parko modernizavimą, išlaidų optimizavimą, veiklos efektyvumą, pajamų didinimą ir skrydžių tinklo pagerinimus. Įgyvendindama naują planą, „airBaltic“ per 2012-2016 metus ketina pasiekti 330 milijonų latų (apie 1,632 mlrd. litų) augimą.

Oro bendrovė lėktuvų parką atnaujins siekdama skrydžius vykdyti dviejų tipų lėktuvais: „Bombardier Q400 Next Gen“ regioniniams skrydžiams ir „Airbus 319“ arba „Boeing 737 New Generation“. Modernizuotas lėktuvų parkas leis „airBaltic“ veikti efektyviau, išlaikyti dėmesį prieinamų kainų pasiūlai ir padidinti reisų skaičių paklausioms kryptims.

„airBaltic“ skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ vykdo skrydžius iš trijų Lietuvos oro uostų – Vilniaus, Kauno ir Palangos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją