„Uber“ IPO laikomas labai svarbiu įvykiu pavėžėjimo sektoriaus ir vadinamosios dalijimosi ekonomikos istorijoje, tačiau jis neužgoš nuogąstavimų dėl bendrovės verslo modelio.

San Franciske įsikūrusi „Uber“ nuo penktadienio pradės prekybą savo akcijomis Niujorko vertybinių popierių biržoje (NYSE), o jos IPO, kaip manoma, bus vienas didžiausių technologijų sektoriuje.

Nors bendrovės vertė IPO kaina yra išties įspūdinga, ji yra mažesnė, palyginti su ankstesniais „Uber“ užmojais pasiekti didesnę nei 100 mlrd. JAV dolerių vertę. Sumažinti ambicijas „Uber“ paskatino gana nevienareikšmiai konkurentės „Lyft“ debiuto biržoje rezultatai.

Finansinių paslaugų ir investicijų bendrovės „Wedbush Securities“ analitikas Danielis Ivesas (Danielis Ivsas) mano, jog „Uber“ gali atnešti daug pokyčių, ir bendrovė, anot jo, „skinasi kelią, panašų į tą, kuriuo ėjo „Amazon“, kad iš esmės pakeistų mažmeninę prekybą ir elektroninę prekybą, ir į tą, kurį pasirinko „Facebook“, kad pakeistų socialinės žiniasklaidos rinką“.

„Uber“ nustatytą konservatyvią IPO kainą laikome išmania ir apdairia strategija, nes bendrovė aiškiai pasimokė iš savo „mažojo brolio“ „Lyft“ ir iš patirties, kurią įgijo per pastarąjį mėnesį“, – pažymima D. Iveso parengtoje apžvalgoje investuotojams.