Prieš porą mėnesių Lietuvos nekilnojamo turto agentūrų asociacijos, vienijančios 16 agentūrų, nariai iš domoplius.lt komandos sulaukė pranešimo apie keičiamą kainodarą.

Nekilnojamo turto agentūros „RE/MAX“ vadovas Žiuljenas Galeckas pasakojo, kad įmonei atsiųstas pasiūlymas buvo netikėtas – už tas pačias paslaugas buvo prašoma mokėti 6 kartus daugiau.

„Nustebome gavę pranešimą iš domoplius, kad keičiasi skelbimų talpinimo kainodara. Gavome mėnesį laiko apsispręsti, ar sutinkame su pokyčiais. Jei ne - sutartys bus nutrauktos. Mes dėl sąlygų buvome suderėję dar 2012 m. pabaigoje, o dabartinis pasiūlymas, su tuo ką turėjome, šešis kartus didesnis“, - teigė agentūros vadovas.

„RE/MAX“ atstovas tikino, kad įmonei, turinčiai daugiau nei 100 brokerių, toks įkainių pakėlimas yra labai skausmingas.

Ž. Galeckas taip pat skundėsi nesulaukęs normalaus bendradarbiavimo iš nekilnojamo turto skelbimų portalo – pašnekovui nebuvo pateikti jokie argumentai, kodėl taip stipriai keičiami paslaugų įkainiai. Nepavykus susitarti su interneto portalu agentūra nutraukė tolimesnį bendradarbiavimą.

Tokį patį sprendimą priėmė ir „DNB būstas“ direktorius Audrius Gudanavičius. Nekilnojamo turto agentūros vadovas taip pat teigė sulaukęs naujo pasiūlymo su kelis kartus padidintais įkainiais.

„Nematome ten (portale – red.) tiek pridėtinės vertės, kad tiek mokėtume, ir pasitraukėme“, - komentavo pašnekovas.

Pasak jo, iki šiol nekilnojamo turto agentūra su domo.plius.lt bendradarbiavo apie penkerius metus. A. Gudanavičius teigė nesulaukęs objektyvių kriterijų, kodėl naujai pasiūlyti įkainiai išaugo net kelis kartus.

Lietuvos nekilnojamo turto agentūrų asociacijos direktorius Vytautas Galinis teigė, kad domo.plius.lt naujų įkainių pasiūlymus gavo visi asociacijos nariai.

„Šį klausimą gvildenome ir asociacijoje. Nariai skundėsi, kad brokeriai negalės mokėti tokių mokesčių. Bandėme bendrauti su domo.plius atstovais, kad paieškotume būdų, kaip išspręsti klausimą ar kurti pridėtinę vertę, kad kainų pakėlimas pasiteisintų“, - apie savo pastangas susitarti kalbėjo V. Galinis.

Pasak pašnekovo, jis internetiniame skelbimų portale paskutiniu metu nepastebėjo jokių kokybinių pokyčių, kad būtų galima pateisinti kelis kartus išaugusius įkainius.

Domoplius.lt: tai buvo vienas iš strateginių tikslų

Domoplius.lt projekto vadovas Evaldas Narbuntovičius aiškino, kad nauja kainodara internetiniame portale įvesta po kelerių metų investicijų į projektą.

„Skelbimų apmokestinimas puslapyje domoplius.lt buvo vienas iš strateginių projekto tikslų. Skelbimų talpinimas yra mokamas visiems portalo klientams – ir privatiems asmenims, ir nekilnojamo turto agentūroms“, - teigė jis.
Pasak E. Narbuntovičiaus, skelbimų portalas šiuo metu turi apie 200 partnerių visoje Lietuvoje.

„Dėl skelbimų talpinimo kol kas nepavyko susitarti tik su Lietuvos nekilnojamo turto asociacija, kuri reikalavo išskirtinių sąlygų savo nariams. Toks reikalavimas pažeistų kitų įmonių interesus ir sudarytų nevienodas konkurencines sąlygas kitiems rinkos dalyviams, todėl su asociacijos reikalavimu buvo nesutikta“, - tikino jis.

Šiuo metu, portalo teigimu, puslapyje nebėra talpinami 10 nekilnojamo turto agentūrų skelbimai. Vis dėlto E. Narbuntovičius tikino, kad dalis agentūrų brokerių pradeda talpinti skelbimus asmeniškai.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ duomenimis, minėtas nekilnojamo turto skelbimų portalas pasiekia apie 260 tūkst. realių vartotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)