Tyrimą taryba pradėjo gavusi vartotojo skundą, kad jį suklaidino reklama apie „Lukoil” degalinėse vykdomą akciją „Sabonis 220“, nes jis, įvykdęs akcijos sąlygas, negalėjo įsigyti vienos iš pasirinktų reklamuojamų prekių.

Atlikusi tyrimą Konkurencijos taryba nustatė, kad “Lukoil Baltija” ir „Tūta” vykdė reklaminę kampaniją „Sabonis 220”. Kampanijos sąlygose buvo nurodoma, kad pirkdami degalų ar kitų prekių „Lukoil” degalinėse už 30 ar daugiau litų vartotojai gauna akcijos lipdukus. Surinkus 15 lipdukų už ypatingą kainą galima įsigyti penkių rūšių prekių.

Tačiau akcijai net neįpusėjus, nebuvo galima įsigyti vienos iš reklamuojamų prekių.

Konkurencijos taryba pažymėjo, kad nors vartotojai buvo informuoti, jog prekių kiekis ribotas, tačiau įvertinę akcijos trukmę (apytiksliai trys mėnesiai) bei aplinkybę, jog lipdukų rinkimas gali užtrukti tam tikrą laiko tarpą, pagrįstai galėjo tikėtis, kad reklamos davėjas siūlomų prekių turės pakankamai ir kad jų nepritrūks dar neįpusėjus akcijai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)