Kaip rašoma pranešime spaudai, tarnybai pateiktame prašyme vartotojas nurodė, kad 2012 m. gruodžio mėnesį perskaitė komercinį pasiūlymą įsigyti ,,Vichy“ vandens parko auksinį abonementą 2013 metams, kurio kaina buvo nurodyta „tik nuo 269 Lt“.

Pasiūlyme taip pat nurodyta, kad įsigijęs abonementą paslaugoms pirkėjas taip pat gaus 138 litų vertės kalėdinę dovaną. Akcija galioja iki 2012 m. gruodžio 31 d.. Susiviliojęs tokiu pasiūlymu vartotojas nutarė gruodžio mėnesį įsigyti metinį abonementą, tačiau jo platinimo vietoje buvo informuotas, jog abonemento kaina padidėjo iki 329 litų, todėl įsigijęs 2 abonementus vartotojas patyrė 120 litų nuostolį.

Nagrinėdama bylą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad informacija buvo skleidžiama visuomenės informavimo priemonėmis, viešojo transporto stotelėse, kino teatruose bei parduotuvėse, todėl reklama galėjo pasiekti daugelį vartotojų.

Tarnyba taip pat konstatavo, jog nurodydama, kad abonementų kiekiai už mažiausias kainas yra riboti, „Vandens parkas“ vartotojams nepateikė informacijos, nuo ko priklauso „Vichy“ vandens parko abonementų 2013-iems metams kainų didėjimas ir kainų didėjimo apskaičiavimo formulė, todėl vartotojai galėjo susidaryti įspūdį, kad visų auksinių abonementų 2013 metams kaina turėjo būti ne aukštesnė kaip 269 litai.
 

,,Vandens parkas“, įsigijusiems auksinius abonementus 2013 metams vartotojams, taip pat teikė dovanas. Tačiau realiai jokių dovanų nebuvo, kadangi norėdamas gauti 138 Lt „dovaną“ vartotojas turėjo papildomai išleisti savo 138 Lt.

 Faktiškai vietoje dovanos buvo teikiama - 50 proc. nuolaidą vienkartiniam apsilankymui ,,Vichy“ vandens parke, 50 proc. nuolaidą vienkartiniam apsilankymui sporto klube, 50 proc. nuolaidą atpalaiduojančiam viso kūno masažui, 2 bilietus už 1 kainą kino teatre.
 

Išnagrinėjusi bylą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad „Vandens parkas“ pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies 8 punktą, kuriame nustatyta, kad komercinė veikla yra agresyvi, jeigu ji pasireiškia kaip apgaulingo įspūdžio sudarymas, kad vartotojas jau gavo, gaus arba atlikęs nustatytą veiksmą gaus dovanų arba kitokios lygiavertės naudos, kai iš tiesų nėra jokios dovanos ar kitokios lygiavertės naudos, arba vartotojas gali reikalauti dovanų ar kitokios lygiavertės naudos tik sumokėjęs pinigų arba patyręs išlaidų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)