Utenos alaus reklamos klipuose veikiantys geraširdžiai ir lėtapėdžiai estai grožisi Lietuvos gamta ir merginomis, o paragavę Utenos alaus virsta linksmai šėliojančiais "karštais estų vaikinais", teigiama "Švyturio-Utenos alaus" pranešime.

"Utenos estai" tapo vos ne tautosakos dalimi, nes reklamos frazes galima išgirsti cituojant viešose vietose. Kaip rodo tyrimai, ši kampanija padėjo pakeisti Utenos alaus prekės ženklo poziciją rinkoje", - sakė Lietuvos alaus rinkoje pirmaujančios bendrovės "Švyturio-Utenos alus" rinkodaros direktorius Mindaugas Šeštokas.

Apdovanojimą pelniusią reklamos kampaniją kūrė pasauliniam tinklui TBWA priklausanti agentūra "Videvita".

Baltijos šalių rinkodaros žurnalo "Baltic Marketing & Advertising" rengiamame Rinkodaros laimėjimų konkurse dėl pagrindinio apdovanojimo varžėsi 9 Lietuvos įmonės.

"Mes nebijome iššūkių ir kartu su savo klientais įgyvendiname novatoriškiausias savo idėjas, kaip pernai susidomėjimo visoje šalyje sulaukęs projektas "Laisvę Joninėms!", kurio idėja įteisinti gilias tradicijas turinčią šventę sulaukė grįžtamojo ryšio iš visuomenės ir sąlygojo Seimo pataisą, kuria nuo kitų metų Joninės skelbiamos ne darbo diena", - sakė "Videvita Vilniaus" direktorius Žiedūnas Levinskas.

Tarp didžiausių reklamos agentūros klientų yra įmonės "Švyturys-Utenos alus", "Rimi Lietuva", "Alita", "SBA Baldai", LG, "Glaxo Smith Kline Lietuva", "Adidas", "Lietuvos spauda", "Michelin", "Volvo" ir kitos.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją