„Mes aktyviai ieškome bendrovių, kurios atitinka mūsų strategiją“, – pareiškė mobiliųjų technologijų padalinio vyriausiasis viceprezidentas Peteris Koo per investuotojų susitikimą Honkonge. Jis nepatikslino savo tikslų ir neįvardino technologijų, kokias norėtų įsigyti.

Pastaraisiais metais atminties lustų, išmaniųjų telefonų ir televizorių gamintoja ėmėsi daug agresyviau pirkti įmones, sustiprėjus konkurencijai rinkoje.

Be „Viv Labs“ ir „LoopPay“ įmonių įsigijimo sandorių, sustiprinusių „Samsung“ pozicijas dirbtinio intelekto ir mobiliųjų mokėjimų srityje, bendrovė skiria lėšas naujiems verslams įsigyti.

Šių metų pradžioje „Samsung“ užbaigė „Harman International Industries“ įsigijimo sandorį, tikėdamasi, kad šis stambus precedento neturintis įsigijimas padės greičiau įžengti į automobilių detalių rinką.

Anot P. Koo, „Samsung“ tikslas programinės įrangos ir paslaugų sferoje yra pristatyti patrauklesnius įmonės produktus vartotojams. Įmonės pareigūnas pridūrė, kad bendrovė sieks naujų partnerysčių ir įsigijimo sandorių, taip tikėdamasi pagerinti pasiūlą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)