Mokslininkas akių lėliukių stebėjimui pasirinko 10 studentų: penkias merginas ir penkis vaikinus, kuriems rodė įvairią vaizdinę informaciją.

Tiriant akių lėliukių judesius V.Raudoniui pavyko nustatyti, kur dažniausiai krypsta vyrų, o kur moterų žvilgsnis, jis taip pat pastebėjo, jog žmonės, priklausomai nuo lyties, dėmesį kreipia į skirtingus reklamos vaizdinius.

Pavyzdžiui, jei merginos reklamos personažus vertindavo pagal veidus, vaikinai daugiau dėmesio skyrė kūnui. Atitinkamai, jei lūpdažio reklamoje moterys žiūrėjo į lūpdažį, jo spalvą ant lūpų ir skaitė žodinę informaciją, vaikinai daugiausiai dėmesio atkreipė į modelio krūtinę.

„Merginos pernelyg nuspėjamos, todėl dalį reklamų rodžiau tik vaikinams studentams“, - šmaikštavo mokslininkas, paaiškindamas, kodėl automobilio ir automobilio su mergina reklamą jau rodė tik vyriškai auditorijai.

Pristatydamas stebėjimo rezultatus, mokslininkas pateikė vizualizacijų, kokias reklamas rodė studentams, o dėmesys reklamos vaizdiniams parodytas spalvotu ratu: kuo jis didesnis, tuo daugiau dėmesio tiriamieji jam skyrė.

V.Raudonis tyrinėja įvairias pramonines valdymo technologijas, dirbtinį intelektą, vaizdų apdorojimą ir atpažinimą bei asistuojančias technologijas, per tarptautinę progreso konferenciją „Login 2013“ jis skaitė pranešimą „Akies galia. Pagalbinės technologijos“. DELFI skelbė, jog su V.Raudonio sukurtais akiniais – kamera žvilgsniu galima spausdinti kompiuterio ekrane, o prijungus papildomą įrangą – ir savarankiškai vairuoti vežimėlį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)