Naujos loterijos veidą ir reklaminę kampaniją kūrusi agentūra „Open Agency” su „Žalgirio loto” dabar bylinėjasi dėl daugiau kaip milijono litų.

„Pernai lapkričio pradžioje buvo pradėta aktyvi šios loterijos kampanija spaudoje, televizijoje ir radijuje. Tačiau kai atėjo laikas susimokėti už mūsų suteiktas paslaugas, užsakovai pradėjo reikšti pretenzijas, jog kažkas negerai, nors iki tol nuolat naudojo mūsų produktą”, – tvirtino „Open Agency” direktorius Arūnas Kemežys.

„Žalgirio loto” generalinis direktorius Šarūnas Dusevičius tvirtina, kad prieš jo bendrovę vykdoma aktyvi šmeižto kampanija, taip siekiant sustabdyti verslą.

Š.Dusevičius kaltina „Open Agency” darbą atlikus netinkamai. „Jie sukūrė prastą reklamą – pažadėjo pasiekti tam tikrų rezultatų, bet to nepadarė ir nepateisino mūsų lūkesčių”, – tikino „Žalgirio loto” vadovas.

Teismas areštavo bendrovės sąskaitas. Kad loterijų rengėjui „Žalgirio loto” pritaikytos laikinosios apsaugos priemonės – sąskaitų areštas, buvo informuota ir Lošimų priežiūros tarnyba.

Šio loterijų rengėjo laimėjimai kurį laiką buvo neišmokami ir prekybos centruose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją