Centrinio banko Priežiūros tarnyba nustatė, kad nuo šių metų balandžio mėn. kelis mėnesius per televiziją, taip pat gegužės–birželio mėn. vartojimo bendrovės „Maxima LT“ kaininiame leidinyje skleistoje „MCB Finance“ vartojimo kredito sutarties reklamoje pastebimai buvo nurodoma su vartojimo kreditu susijusios išlaidos (mėnesinė įmoka arba taikomo mokesčio dydis), kita standartinė informacija apie vartojimo kredito sutartį buvo pateikiama mažesniu ir ne tokiu ryškiu šriftu.

Konstatuota, kad tokia reklama ribojo vartotojų galimybes visapusiškai įvertinti siūlomos sudaryti vartojimo kredito sutarties sąlygas.

Lietuvos banko teigia, kad Finansinių paslaugų reklamos gairėse, aiškinant reklamos pastebimumo reikalavimą, nurodoma, kad standartinės informacijos tekstas neturi būti pateiktas mažesniu ar sunkiau įskaitomu šriftu, palyginti su kita reklamoje teikiama informacija.

Baudos dydis „MCB Finance“ buvo paskirtas atsižvelgus į pažeidimo pobūdį ir mastą, į tai, kad pažeidimas padarytas pakartotinai per vienus metus, o bendrovė iš dalies pripažino padarytą pažeidimą ir jį nutraukė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)