„Neabejoju, kad ilgametė Artūro patirtis reklamos rinkoje ir požiūris į darbą duos daug pozityvių sprendimų mūsų agentūros klientams, – teigia „Media House“ vadovas Rolandas Ragaliauskas. – Savo ankstesniais projektais Artūras įrodė, kad yra vienas geriausių reklamos specialistų Lietuvoje, todėl mums labai vertinga turėti tokį žmogų savo komandoje“.

Artūras Kokoškinas 2004-2005 m. vadovavo „Trendmark Universal McCann” žiniasklaidos planavimo agentūrai, 1998-2004 m. dirbo „Initiative/VIA” agentūroje projektų vadovu tarptautiniams klientams. A. Kokoškinas dirbo su tokiais klientais, kaip „Unilever”, „Danone”, „Berlin-Chemie” ir kt. Taip pat jis yra tinklaraščio apie marketingą ir komunikaciją „Dansu Dansu” bendraautorius.

„Media House“ yra lyderiaujanti Baltijos šalyse žiniasklaidos planavimo agentūra, teikianti integruotus žiniasklaidos planavimo, kūrybos ir interneto sprendimus. Agentūra dirba su tokiais klientais, kaip „Kalnapilio-Tauro“ grupė, bankas „Swedbank“, „Wrigley“, „Henkel“, „Sony Ericsson“, „Colgate-Palmolive“, „Paulig“ ir kt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją