Planuojama, kad frančizės sutartis tarp „Hill & Knowlton“ ir VRP bus pradėta įgyvendinti šių metų pavasarį. „Stipriausi kaimyninėse ir daugelyje kitų šalių partneriai taps pačia geriausia šių metų žinia mūsų klientams, partneriams ir darbuotojams“, - teigia VRP direktorius Mykolas Katkus.
Pasak jo, bendradarbiavimas su tinklo įmonėmis Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Skandinavijos šalyse lems klientų skaičiaus augimą ir pažymės naują VRP plėtros etapą. „Semsimės naujų žinių, tačiau išsaugosime ir sėkmingą VRP patirtį šalies ryšių su visuomene rinkoje“, - sako M.Katkus.
Negalutiniais duomenimis, 2004 metais VRP pasiekė 2,4 mln. litų apyvartą.
Bendrovės specializuotuose projektų valdymo, kūrybos, mokymų ir analizės skyriuose dirba 20 ryšių su visuomene specialistų. Didžiausi VRP klientai – Vilniaus bankas, „Bitė GSM“, „Lietuva Statoil“, „Audimas“ ir kiti.