Kūrybiškiausios reklamos vertintos dvylikoje skirtingų kategorijų. Šį kartą žiuri kėlė itin aukštus reikalavimus, tad ne visose kategorijose išrinkti aukso, bronzos ar sidabro strėlių laimėtojai.

Festivalio žiuri komisijos pirmininkas Donas Pogany iš DDB Čikaga teigia, kad sprendimas, sudaryti žiuri iš panašaus Lietuvos ir užsienio specialistų skaičiaus, labai teisingas.

„Tai sukuria tinkamą pusiausvyrą, atstovaujama ir vidinė, ir išorinė nuomonė. Ir vis dėl to mes sugebėjom vieningai sutarti, kurie darbai buvo geriausi, kurie nusipelnė apdovanojimų, kurie nusipelnė būti demonstruojami. Daugiau nei 10% pateiktų darbų pateko į finalą – tai labai įspūdingas skaičius, lyginant su kitais festivaliais.

Didžiausią įspūdį mums padarė netradicinis mąstymas interaktyvios reklamos sprendimų kategorijoje, netradicinių reklamos sprendimų ir reklamos kampanijų kategorijose. Tokie darbai turėtų pasisekimą bet kur. Neblogas ir dizaino sprendimų kategorijos laimėtojas. Labiausiai pasitempti reikėtų spaudos ir išorės reklamai, ypač kūrybiškumo prasme“ – festivalio rezultatus komentuoja Don Pogany.

Festivalio apdovanojimai:

Radijo reklama

Auksinė strėlė: „Opera“, Leo Burnett Vilnius

Bronzinė strėlė: „Šv. Ežio diena“, Leo Burnett Vilnius

Interaktyvios reklamos sprendimai

Auksinė strėlė: www.biplan.lt/chuligans, Petpunk

Sidabrinė strėlė: www.labas.lt, Astos Dizainas McCann Erickson

Bronzinė strėlė: www.kabaret.ie, Gaumina

Dizaino sprendimai

Auksinė strėlė: Pravda viena minutė, Leo Burnett Vilnius

Auksinė strėlė: Be brave (Y&R) (perkeltas iš kitos nominacijos), Y&R Garage 4x4

Sidabrinė strėlė: „Mažylis“ logo ir personažas, TBWA\VIDEVITA.

Sidabrinė strėlė: „Ozone vodka“ logotipas, Leo Burnett Vilnius

Netradiciniai reklamos sprendimai

Auksinė strėlė: EŽYS „Mėsa“, Leo Burnett Vilnius

Sidabrinė strėlė: Five seasons „Frozen jacket“, AGE REKLAMA

Sidabrinė strėlė: „Audi“ seat, Y&R Garage 4x4

Bronzinė strėlė: „Violetos hotelis“, Leo Burnett Vilnius

Bronzinė strėlė: Stotelės, Reklamos virusas

Kūrybiškiausias žiniasklaidos panaudojimas

Bronzinė strėlė: Magnis „Susprogdink stresą“, Adell reklama

Bronzinė strėlė: OMNI Surfport „Naujienos iš vakar“, Leo Burnett Vilnius

Produktų reklama spaudoje

Auksinė strėlė: Kalnapilis „Pacman“ Y&R Garage 4x4

Sidabrinė strėlė: Verslo Klasė „Tonas“, Leo Burnett Vilnius

Paslaugų reklama spaudoje

Sidabrinė strėlė: Greitai.lt „Modeliukas“, Y&R Garage 4x4

Bronzinė strėlė: SAMPO „Sad books“ AGE REKLAMA

Socialinė reklama

Sidabrinė strėlė: Jiezno vaikai „Little prince“ Leo Burnett Vilnius

Reklamos kampanija

Auksinė strėlė: EŽYS „Mėsa“ Leo Burnett Vilnius

Bronzinė strėlė: EŽYS „Vijoleta - visų draugė“ Leo Burnett Vilnius

Bronzinė strėlė: „Pramogų Banko“ Y&R Garage 4x4

Produktų reklama TV

Bronzinė strėlė: Švyturys „Fathers“ DDB Vilnius

Paslaugų reklama TV

Sidabrinė strėlė: EŽYS „Londons“ Leo Burnett Vilnius

Bronzinė strėlė: OMNI Surfport „Kino personažai“ Leo Burnett Vilnius

Bronzinė strėlė: Tele2 „Suopis ir Rambynas“ Y&R Garage 4x4

Geriausias festivalio darbas

EŽYS „Mėsa“ Leo Burnett Vilnius

Metų klientas – Omnitel

Metų agentūra – Leo Burnett

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją