Gegužę į pagrindinio naujienų portalo mobiliąją versiją buvo užsukama dažniausiai – iš viso sulaukta 2,607 mln. apsilankymų, 86 tūkstančiais daugiau nei balandį.
Portalų mobiliųjų versijų apsilankymų skaičius
Sparčiai augo ir mobiliąja versija besinaudojančiųjų skaitytojų skaičius, pasiekęs 357 tūkstančius. Mobilioji DELFI versija tapo ir daugiausiai lankytojų pritraukiančia mobiliąja svetaine Lietuvoje.
Portalų mobiliųjų versijų pasiekiamumas

Tiek balandį, tiek gegužę tai buvo geriausias rezultatas rinkoje, rodo tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ padalinio Lietuvoje „Gemius Baltic“ duomenys.

DELFI skelbė, kad skaitytojams pristatyta nauja patogesnė atnaujinta mobilioji DELFI versija – su ja susipažinti galite čia.

DELFI titulinis puslapis per 2-3 dienas pasiekia kitų portalų titulinių puslapių mėnesio auditoriją

Gegužė DELFI buvo sėkminga ir pagal interneto rinkos pasiekiamumą: daugiau nei pusė visų Lietuvos interneto naudotojų, kurie bent kartą naudojosi internetu per tiriamąjį mėnesį, lankėsi pagrindiniame naujienų portale.

Artimiausius konkurentus DELFI aplenkė daugiau nei 11 procentinių punktų, o vidutinė mėnesio auditorija viršijo 1,044 mln. skaitytojų.

Vidutiniškai gegužę kiekvieną darbo dieną DELFI lankėsi 373,631 tūkst. realių lankytojų. Atitinkamai 15min.lt jų sulaukė 222,431 tūkst., o lrytas.lt – 195,497 tūkst.
Realių vartotojų vidurkis

DELFI titulinis puslapis per 2-3 dienas pasiekia maksimalią kitų portalų titulinių puslapių surenkamą mėnesio auditoriją.

Skelbta, kad balandis lankomiausiam Lietuvos naujienų portalui DELFI buvo rekordiškai geras, nes pasiektas geriausias rezultatas nuo 2010 m. spalio.

Vasara – naujų ir šviežių rubrikų metas

Lietuvai ruošiantis liepą prasidėsiančiam pirmininkavimui Europos Sąjungos Tarybai, skaitytojai jau gali naršyti ir skaityti specialiai paruoštą MyEP.lt (Mano Europos Parlamentas), kuriame operatyviai ir išsamiai informuojama apie Europos Sąjungą, jos politiką, Europos Parlamento sprendimus ir veiklą, įsidarbinimo galimybes ir daugelį kitų dalykų, aktualių Europos piliečiams.

Netrukus DELFI portale pasirodys vasaros projektas „Mano vasara“. DELFI komanda visą šiltąjį sezoną dirbs karščiausiuose Lietuvos kurortų taškuose, taip pat projekte rasite visas naujienas apie vasarą, atostogas ir poilsį, tikslią ir išsamią orų prognozę, kasdien atnaujinamą vandens temperatūrą.

„Projektas „Mano vasara“ pirmiausiai skiriamas jaunimui. Čia pateiksime išsamius renginių ir festivalių anonsus, rekomendacijas, geriausius kelionių pasiūlymus, gyvus reportažus iš ten, kur vasarą bus karšta tiesiogine to žodžio prasme“, – sako DELFI direktorius Aleksandras Česnavičius.

Projekte „Mano vasara“ netrūks žaidimų, konkursų, tiesioginių transliacijų ir kitos naudingos informacijos, kuri palengvins ne tik Jūsų atostogas, bet ir darbo dienas laukiant jų.

Plėtra vyksta nuolat

Balandį DELFI grupė pristatė ir du naujus portalus: Tavovaikas.lt – skirtą visiems planuojantiems, besilaukiantiems ir vaikus auginantiems tėvams, bei jaukaus būsto idėjų svetainę Manonamai.lt.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI, skelbimų puslapis Alio.lt, ekologijos, aplinkos ir gamtos naujienų tinklalapis Grynas.lt, žvaigždžių gyvenimą iš arti stebintis Klubas.lt, įkvėpimo šaltinis Moteris.lt, taip pat sveikos, gražios, skanios, karštos ir linksmos 5braskes.lt, jaunas, žavus ir veiklus Cosmopolitan.lt ir merginų portalas Panele.lt.

DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Group“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (63)