Iš devynių “Audimo” fotosesijoje dalyvavusių ir laisvo kritimo pojūtį išbandžiusių jaunuolių, reklamos kampanijai buvo atrinkti du modeliai - mergina ir vaikinas.
“Manome, jog atrinkti modeliai labiausiai atitiko mūsų kuriamų sporto ir laisvalaikio drabužių gerbėjų įvaizdį”,- sakė “Audimo” pardavimų direktorius Arvydas Povilaitis. Anot jo, jaunatviškų ir vietoje nenustygstančių drąsuolių pristatyta kolekcija turėtų būti ypač artima sportuojantiems bei aktyvų laisvalaikį mėgstantiems žmonėms.
Naująją pavasario/vasaros kolekciją sukūrė “Audimo” dizaineriai Gitis Bertulis ir Kristina Maselskytė. Didžioji dalis sportinių modelių yra skirta aerobikos treniruotėms, bėgimui, lauko tenisui bei krepšiniui. Kolekcijos drabužiuose naudojamos specialios medžiagos, funkcionalios konstrukcijos, derinamos įvairių medžiagų skirtingos faktūros.
“Audimo” reklaminės kampanijos nuotraukose iš 35 metrų aukščio su guma šokantys jaunuoliai vilki treniruotėms ir laisvalaikiui skirtus drabužius.
Naujausios “Audimo” kolekcijos fotomodeliai buvo atrinkti kovo pradžioje “Delfi” interneto vartuose surengtos akcijos “Tapk “Audimo” pavasario kolekcijos veidu” metu. Galimybę dalyvauti atrankoje turėjo visi savo nuotraukas bei dalyvių anketas atsiuntę 18 – 30 metų žmonės. Devyni laimingieji iš beveik 200 pretendentų paaiškėjo po tris dienas trukusio svetainės lankytojų balsavimo ir “Audimo” stilistų komandos vertinimo.