Iren ištiko rimta bėda, potencialiai galinti privesti ją prie bankroto: „Pasirodo, nė vienas „Telia“ klientas nėra nuo to apdraustas ir gali susidurti su tokia pačia problema, tačiau aš nusiteikusi ryžtingai ir eisiu iki galo – jei reikės, kreipsiuosi į teismą“.
Už telefono paslaugas gavo 41 tūkst. eurų sąskaitą: nė vienas nėra nuo to apsaugotas
(4)www.DELFI.lt

FOTO:
Į Estijos portalo „RusDelfi“ redakciją kreipėsi pasipiktinusi skaitytoja, kuri jaučiasi apgauta. „Į mano telefoną kažkas įsilaužė, o „Telia“ problemą pastebėjo tik tada, kai sugeneravo 41 tūkst. eurų sąskaitą, tačiau blogiausia, kad bendrovė visą kaltę bando suversti man“, – žurnalistams skundėsi Iren.