Vis dėlto prekybininkai atmeta versiją, kad gyventojai dėl įtampos Ukrainoje pradėjo kaupti negendančių produktų atsargas: kitose produktų grupėse tokių didelių augimų nefiksuojama.
Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė skaičiuoja, kad nuo šių metų kovo pradžios ir kovo pabaigos kruopų parduota apie 30 proc. daugiau.
„Nežinome, ar tai galime sieti su pastaraisiais įvykiais ar vis tik kai kurių produktų vartojimui labiau įtaką daro mūsų klientams šiems produktams pasiūlomos nuolaidos, artėjanti Velykų savaitė“, - svarstė pašnekovė.
Pasak R. Saulytės, populiariausios pirkėjų tarpe – žemesnės kainos kruopos: ryžiai, miežinės, perlinės kruopos, kiek mažiau – grikiai.
„Taip pat šiek tiek, keliais procentais išaugo cukraus pardavimai, keliolika procentų – įvairių konservų pardavimai“, - vardijo parduotuvių tinklo atstovė. Vis dėlto druskos, miltų, makaronų pardavimai išlieka stabilūs.
„Norfos“ parduotuvių tinklo atstovas Darius Ryliškis teigė taip pat pastebėjęs, kad lyginant pernai metų kovą su šiuo kruopų pardavimas išaugo apie 30 proc.
„Tačiau padidėjusią paklausą labiau siejame su šiuo metu taikomomis nuolaidomis šiems produktams. Negendančių maisto produktų – cukraus, druskos, miltų, konservų ir kitų – pardavimai „Norfos“ prekybos tinkle yra stabilūs, - teigė jis. - Drįsčiau abejoti, kad didesnį kruopų pardavimą lėmė įvykiai Ukrainoje, nes kitų negendančių maisto prekių, kaip druskos, cukraus, miltų, kurios paprastai taip pat tinka atsargoms kaupti, pardavimai išliko stabilūs“.