Sporto klubų „Impuls“ vadovas Vidmantas Šiugždinis pasakojo, kad dėl ligų kas mėnesį viename sporto klube yra sustabdoma apie 45-60 narysčių.

„Žinoma, tokių kreipimųsi skaičius priklauso ir nuo tam tikrų ligų sezoniškumo – esant padidėjusiam sergamumui šalyje, prašymų dėl narystės sustabdymo pateikiama atitinkamai daugiau“, - teigė jis.

Sporto klubų vadovas teigė, kad narystę galima susistabdyti nepriklausomai nuo jos galiojimo termino. Tiesiog klientas turi pateikti įstaigai prašymą ir oficialią gydytojo pažymą, patvirtinančią, kad narystė gali būti sustabdoma visam ligos laikotarpiui. Tokiu atveju narystė yra pratęsiama pažymoje nurodytam laikotarpiui.

Turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė Neringa Ulbaitė teigė, kad naudojantis sporto klubo paslaugomis vertėtų gerai išsinagrinėti paslaugos sąlygas.

„Dažnai sutartyse būna nuostata, jog klientas gali tam tikram laikotarpiui sustabdyti narystę sporto klube. Praėjus sustabdymo laikotarpiui, klientas gali ir toliau naudotis paslaugomis, o abonementas pratęsiamas tiek laiko, kiek buvo sustabdyta“, - šnekėjo N. Ulbaitė.

Tačiau ne visose sporto klubų sutartyse būna nurodyta sustabdymo galimybė. Tuomet vartotojui pravartu žinoti, kad jis turi teisę vienašališkai nutraukti paslaugų teikimo sutartį, nepaisant to, kad paslaugų teikėjas jau pradėjo ją vykdyti.

„Tokiu atveju vartotojui turėtų būti grąžinta pinigų suma, proporcinga nesuteiktoms paslaugoms“, - aiškino vartotojų teisių specialistė.

Tačiau N. Ulbaitė priminė, kad kreiptis į sporto klubą dėl abonemento sustabdymo ar sutarties nutraukimo privalo kreiptis dar abonementui galiojant.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)