Nors kai kurie parduotuvės lankytojai socialiniame tinkle džiaugėsi pagaliau į Lietuvą atkeliavusiu švedų prekės ženklu, visgi didžioji dalis negailėjo piktų pastabų apie parduotuvės tvarką, drabužių išdėstymą, prekių grąžinimą ar aptarnavimo kokybę.

Netvarkingos kabinos, keista prekių grąžinimo tvarka

„Per mažai matavimosi kabinų ir eilės prie jų – milžiniškos“, - rašo viena parduotuvės klientė. Žinoma, kiti socialinio tinklo vartotojai iškart ramina, kad praėjus masinei isterijai dėl naujos parduotuvės atidarymo eilės per persirengimo kabinų mažės.

Klientai tikina persirengimo kabinose randantys „daug dulkių ir plaukų“.

Kita pirkėja pastebi, kad „drabužių kolekcijos Lietuvoje, palyginus su kitomis Europos šalimis, skiriasi ir tai – ne naujiena“.

„Baisiau nebūna, kaip antrarūšiai, gavome pačias baisiausias prekes. Su užsieniu nepalyginsi“, - piktinasi kita mergina.

Pasigenda parduotuvėje ir visų internetiniame „H&M” puslapyje nurodytų prekių. Skundžiamasi, kad ne visas jas galima rasti parduotuvėje.

„Palyginkite kainas, vis vien pigiau siųstis“, - įsitikinusi viena pirkėja.

„Kai kurie drabužiai - senų kolekcijų. Net užsienyje jau neparduodami“, - konstatuoja socialinio tinklo vartotoja.

Jauna mama skundėsi, kad į matavimosi kabiną neleidžiama įeiti su vaiku, galima stovėti tik tarpduryje.

Nepatenkinti ir prekių keitimo ar grąžinimo tvarka. Susimokėjusiems kortele ir norintiems pasikeisti prekę, tenka pirmąją grąžinti, pirkti antrą ir apie 10 dienų laukti į kortelę grąžinamų pinigų. Kita klientė rašė, kad parduotuvė nepriima atgal batų, kuriems nukirpta etiketė.

„Kadangi visada einu tik į vaikų skyrių, tai tikrai nusivyliau juo. Asortimentas tikrai nedidelis, kainos, jei lyginu su užsieniu, užkeltos ir jokių nuolaidų nėra. Ispanijoje pirkau suknelę dukrai už 5 eurus (apie 17 Lt), o čia – 40 Lt. Kojinytės kūdikiui – 12 Lt, o ten mokėjau 1 eurą“, - skaičiuoja „H&M” parduotuvės Vilniuje lankytoja.

Mažokai kai kuriems klientams pasirodė esant ir pardavėjų-konsultantų.

Problemos dėl skėčio

Dėl keistos prekių grąžinimo tvarkos parduotuvėje į DELFI kreipėsi ir nenorėjusi prisistatyti skaitytoja.

Moteris apgailestavo, kad prieš pirkdama skėtį nepatikrino, ar jis veikia.

„Deja, nesugalvojau jo patikrinti prieš perkant, nes anksčiau netekdavo įsigyti brokuotų. Tačiau vėliau, bandant išskleisti, jis nesifiksavo viršuje“, - pasakojo ji.

Skaitytoja prisiminė, kad su čekiu sugrįžo į parduotuvę, norėdama susigrąžinti 24,95 Lt.

„Kasininkė pasakė, kad aksesuarai negali būti grąžinami. Kai paprašiau pakviesti vadybininką, jam buvo paskambinta, o manęs paprašyta palaukti prie kasų“, - savo pasakojimą tęsė moteris.

Pasak jos, nusibodus laukti vadybininko ji dar kartą paragino kasininkę pakviesti atsakingą asmenį.

„Tuomet paaiškėjo, kad vadybininko išvis nėra – išėjęs. Kai pasisiūliau pati nueiti ir išsiaiškinti su vadybininkais, siaubo pilnomis akimis kasininkė atsakė, kad negalima“, - pasakojo ji. Moteris sulaukė pardavėjos pasiūlymo sugrįžti kitą dieną.

„Mano nepasitenkinimui augant, dar kartą paprašiau pakviesti vadybininką. Jam prisiskambinusi viena iš kasininkių ilgai kalbėjosi, po to man buvo perduota, kad jie esą tikrino visų skėčių kokybę, kad aš pati jį ir sulaužiau ir jie nieko negrąžins“, - skundėsi DELFI skaitytoja, kuri liko su brokuotu skėčiu ir be savo pinigų.

Grąžinti prekes galima, bet ne visas

„H&M“ atstovai DELFI teigė, kad „Akropolyje“ įsikūrusioje parduotuvėje yra 23 persirengimo kabinos.

„Mūsų klientai taip pat turi grąžinimo ir pakeitimo teisę nenaudotiems pirkiniams 30 d. nuo pirkinio įsigijimo, todėl mes suteikiame pirkėjams galimybę juos pasimatuoti namuose“, - teigiama „H&M” atsakyme.

Vis dėlto prekių grąžinimo politika taikoma ne visiems pirkiniams. Grąžinti ar pakeisti neleidžiama apatinių drabužių, vaikų drabužių, pėdkelnių, kojinių, pižamų, patalynės, žaislų ir rankšluosčių. Prekę norintys grąžinti ar pasikeisti pirkėjai turi ją atnešti į tą parduotuvę, kurioje pirko, taip pat pateikti pirkimo čekį, o prekė turi turėti nenuimtą etiketę.

„Prekės su defektu gali būti grąžintos ir be čekio. Pirkėjui bus grąžinti pinigai už prekę su defektu. Jei prekė pirkta grynais pinigais, jie bus grąžinti iš karto. Jei banko kortele, pinigai bus grąžinti į kortelę“, - tikina „H&M” atstovai.

Atsakydami į klausimą, ar parduotuvėje pakankamai darbuotojų, „H&M” atstovai tikino, kad konkrečiai pasakyti, kiek vienu metu parduotuvėje dirba pardavėjų, negali, nes jų skaičius priklauso nuo dienos laiko. Tačiau priimta dirbti 100 darbuotojų.

Nesutikdami dėl kritikos išsakytos dėl neva nesutampančių kolekcijų Vakarų Europoje ir Lietuvoje, „H&M” aiškina: „Mes tikime, kad mada yra globalus dalykas, toks yra ir „H&M”. Parduotuvėje galima rasti tas pačias kolekcijas kaip ir kitose rinkose. Vakar mes pristatėme Paryžiaus kolekciją, kuri buvo pristatyta Paryžiuje šių metų vasario mėnesį. Šios kolekcijos drabužius galima įsigyti 200 parduotuvių pasaulyje“.

DELFI primena, kad pirmoji Lietuvoje atidaryta „H&M” parduotuvė užima 3,5 tūkst. kv. m. Rugsėjo pabaigoje šio prekės ženklo parduotuvė atsidarys ir Klaipėdos „Akropolyje“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (758)