12
Kitas

7. Pirk daugiau – sutaupysi.

Šiandieninės rinkodaros strategijos nėra sugalvotos prirūkytame ofise, pilname reklamos vilkų. Šiais laikais prekybininkai imasi įmantresnių triukų, kad priverstų jus išleisti kuo daugiau pinigų. Dabar jie naudojasi net neurologijos mokslu, kad sukurtų jus suviliosiančias produktų pakuotes.

Šiandien prekės nėra paprasčiausiai gražiai įpakuojamos. Šiandien prekių pardavimas yra gerai apgalvota strategija, kuriai sukurti naudojamas ištisas mokslas. Prekybininkai remiasi moksliniais tyrimais apie tai, ką pirkėjas turi pamatyti, užuosti ar išgirsti, kad daugiau pirktų. Ir kalba eina net apie tai, kaip pardavėjas turi paliesti jūsų ranką, rašo „The Fortune“.

Štai keletas triukų, kurių pardavėjai imasi, kad jus suviliotų:

1. Skatina nostalgiją. Paimkime kad ir paprasčiausią vaikystės prisiminimus žadinančią reklamą, kurioje vaizduojama šeima, šuniukai, linksmi žaidžiantys vaikai. Mokslininkai yra nustatę, kad nostalgija skatina mažiau vertinti pinigus ir jų daugiau išleisti.

2. Nemandagus aptarnavimas. Pastebėta, kad prabangiuose parduotuvėse žmonės, kaip tai bebūtų keista, yra linkę daugiau išleisti, jeigu juos nemandagiai aptarnauja, rodo neseniai atliktos tyrimo rezultatai. Beje, toks efektas pastebėtas tik prabangiose parduotuvėse. Manoma, kad tai gali būti susiję su žmogaus pasąmoniniu noru priklausyti grupei žmonių, kurie nenori jūsų priimti.

3. Mažos pakuotės skatina pirkti daugiau. Veikiausiai manote, kad pirkdami kelis mažus buteliukus ar skardines gazuoto gėrimo ar alaus išgersite mažiau. Iš tiesų šis mažos pakuotės efektas skatina žmones pirkti ir suvartoti daugiau nei jie suvartotų pirkdami didelę produkto pakuotę.

4. Pasimetęs ir sutrikęs. Tai, kad šiais laikais parduotuvėje tikrai gali pasimesti kaip labirinte nėra atsitiktinumas. Nuovoką praradę žmonės iš tiesų yra labiau linkę pasiduoti impulsui ir pirkti ką nors neapgalvotai, sako ekspertas Martinas Lindstromas, kuris yra atlikęs kelis rinkodaros strategijų tyrimus. Jeigu apsipirkimo metu kas nors patraukė jūsų dėmesį, o vėliau jūs vėl grįžote prie pirkinių, yra didesnė tikimybė, kad nebebūsite tokie „jautrūs kainai“, nes apims klaidingas jausmas, kad prekę jau įvertinote ir belieka ją nusipirkti, sakė Kalifornijos universiteto rinkodaros profesorė Wendy Liu.

5. Gestikuliavimo atkartojimas ir moters prisilietimas. Moters pardavėjos prisilietimas – bet ne vyro – skatina abiejų lyčių pirkėjus lengviau išsiskirti su pinigais. Be to, moksliškai yra įrodyta, kad jeigu pardavėjas, nesvarbu kokios lyties, imituoja jūsų gestikuliavimą, jūs būsite labiau linkę pirkti tai, ką jis parduoda.

6. Galimybė paliesti prekę. Vartotojai yra linkę sumokėti gerokai daugiau už prekes, kurias fiziškai mato, negu prekes, kurios yra pavaizduotos nuotraukoje ar yra tiesiog aprašytos kokiame nors tekste, rodo mokslinių tyrimų institucijos „Caltech“ atliktas tyrimas. Kiti tyrimai parodė, kad žmogaus noras pirkti konkrečią prekę auga ją ilgiau laikant ir apžiūrinėjant.

12
Kitas

7. Pirk daugiau – sutaupysi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)