Minimi mokesčiai buvo taikomi vartotojams, kai 2008 ir 2011 metais pakilus kainoms, jie nuspręsdavo pakeisti tiekėją. Pagal Didžiosios Britanijos energetikos įstatymus, įmonės apie bet kokius kainų pokyčius turi perspėti prieš 30 dienų ir neturi teisės rinkti išėjimo mokesčių ar pakelti kainų tiems vartotojams, kurie šiuo periodu pradeda perėjimo prie kitų tiekėjų procedūras.

„E.On“ pripažino, kad šios taisyklės nebuvo nuosekliai laikomasi ir kad kai kuriems vartotojams buvo taikomos padidintos kainos, kol sistemoje tebevyko jų perėjimo prie kitų tiekėjų procesas.
2013 metų sausį vartotojai gaus čekius, kuriais bus grąžintos jų permokos ir pridėtos 8 proc. palūkanos. „E.On“ nurodė, kad vartotojams bus grąžinama nuo 5 iki 100 svarų (nuo 21 iki 420 Lt), o vidutinė grąžinama suma sudarys maždaug 14,83 svaro (62,2 Lt).

Šios permokos bus grąžintos po energetikos reguliavimo agentūros „Ofgem“ atlikto tyrimo. Jos teigimu, „E.On“ patikino, kad visi nukentėję vartotojai buvo nustatyti ir kad jiems bus pranešta apie grąžinamus pinigus. „E.On“ taip pat sutiko parodyti „geranorišką gestą“ ir pervesti 300 tūkst. svarų (1,2 mln. Lt) į vartotojų fondą, kuris tvarkomas kartu su „Age UK“.

Iš viso šis žingsnis įmonei atsieis 1,7 mln. svarų (7,1 mln. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)