KN generalinio direktoriaus Dariaus Šilenskio teigimu, papildomų pajėgumų Marijampolės naftos terminale nuomos poreikį padiktavo išaugę gabenamų naftos produktų Vakarų kryptimi kiekiai.

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, visiškai pasikeitė naftos produktų tiekimo grandinė. Dalis produktų į Ukrainą yra gabenama iš Lietuvos, tačiau dėl skirtingų geležinkelio vėžių pločio negali būti naudojamas įprastinis geležinkelių transportas. Klientams teikiame kuro pakrovimo į geležinkelio vagonus bei į ISO konteinerius paslaugas, tačiau šis kuro pristatymo būdas yra ribotas dėl skirtingų geležinkelio vėžių pločio ir visos logistinės grandinės užimtumo“, – pažymėjo D. Šilenskis.

Anot jo, dėl šių priežasčių nemaža dalis kuro iš Lietuvos į Ukrainą gabenama autocisternomis. KN Klaipėdos naftos terminalo autocisternų aikštelėje tokios paslaugos nėra galimybės pasiūlyti dėl didelio jos užimtumo ir turimų sutartinių įsipareigojimų su esamais klientais.

Atsižvelgus į šias aplinkybes ir „ORLEN Lietuva“ poreikius, nutarta pasiūlyti naftos produktų krovos paslaugas Marijampolės naftos terminale, iš kurio kroviniai autocisternomis Ukrainą galės pasiekti operatyviau ne tik dėl mažesnio logistinės grandinės užimtumo, bet ir dėl trumpesnio atstumo, nes Marijampolės terminalas yra itin strategiškai palankioje vietoje.

Informuojama, kad pagal bendradarbiavimo sutartį KN tapo komerciniu Marijampolės naftos terminalo operatoriumi, įsteigusiu akcizinį sandėlį terminale, o pagrindiniu terminalo naudotoju tapo bendrovė „ORLEN Lietuva“, vykdysianti dyzelino krovą iš geležinkelio į autocisternas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją