Orestas (vardas pakeistas, redakcijai žinomas) sako, kad rugpjūčio 25 dieną pasirašė sutartį, o rugpjūčio 28 dieną ją patvirtino, nes negalėjęs ilgiau laukti (– iš tiesų, toji diena buvo paskutinė, iki kada buvo pratęstas terminas pasirinkti tiekėją, kad sutartis įsigaliotų jau rugsėjo 1 dieną).

„Toje patvirtinamoje sutartyje aš nurodžiau „pagal mano pakeitimus“, „pasirašau sutartį įvertinus mano pateiktus pakeitimus“. Aš įrašiau tą įrašą, kad nestandartinę sutartį patvirtinu su savo pateiktais pakeitimais“, – pasakoja Orestas.

Jis teigia, jog iš bendrovės „Ignitis“ gavo elektroniniu paštu ir telefonu „nuteikimą ir informaciją, kad sutartis sudaryta, tačiau oficialaus patvirtinimo ir pačios sutarties nėra“, sako pašnekovas.

Vyras detalizuoja gavęs atsakymą „Jūsų laišką gavome, ačiū! Įprastai per 5 d. d. atsiunčiame patvirtinimą, kad sutartis sėkmingai pasirašyta (...)“. Taip pat gavo kelis prašymus el. paštu įvertinti, kaip jam sekėsi sudaryti sutartį. Galiausiai jam paskambino „Ignitis“ darbuotoja ir informavo, jog sutartis įsigaliojo rugsėjo 1 dieną.

„Na, ir rugsėjo 5 dieną, vis dar negavęs elektros energijos tiekėjo „Ignitis“ patvirtinimo, kad mano sutartis galioja, gavau laišką iš UAB ,,ESO“, kad man taikomas garantinis elektros energijos tiekimas“, – aiškina vartotojas.

„Surašiau laišką Energetikos ministerijai“, – priduria vartotojas, kuris taip pat kreipėsi ir į Valstybinę energetikos reguliavimo tarybą (VERT).

Tiekėjas: klientas gali būti ramus

„Ignitis“ atstovė Laura Beganskienė patikino „Delfi“, kad tiekimas Orestui pradėtas rugsėjo 1 dieną.

„Klientas gali būti ramus, jo nepriklausomas tiekėjas nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. yra „Ignitis“. (…) Šiuo konkrečiu atveju sutartis buvo pasirašyta rugpjūčio 28 dienos vakare, todėl nebespėjome suadministruoti sutarties ir įkelti parašo į sistemą tą pačią dieną.

Tačiau klientas pateko į išimčių sąrašą – tai reiškia, kad kreipėmės į ESO, jog klientą priskirtų mums, nes dėl paskutinę dieną, savaitgalį gauto parašo, nespėjome jo suadministruoti“, – aiškina atstovė.

Anot jos, įprastai klientas, sudaręs sutartį, el. paštu gauna „sėkmės pranešimą“, tai yra, informacinį laišką apie tai, kad sutartis konkrečiam objektui yra sudaryta.

„Ignitis“ patikina, kad klientams svarbią informaciją visada teikia el. paštu. O jeigu el. pašto adresas nenurodytas ar trumpąja SMS žinute negalima perteikti informacijos – ji siunčiama paprastu paštu.

„Visada įjungiame papildomą informavimą, kad tikrai informacija pasiektų klientą ir žinotume, jog jis su ja susipažino. Nėra buvę tokio atvejo, kad svarbią informaciją pateiktume tik savitarnoje“, – sako L. Beganskienė.

Vartotojas sutartyje pakoregavo porą punktų, vienas susijęs su tiekėjo informacijos pateikimo kanalais.

„Sutarties su klientu specialioji dalis (pagrindinė sutartis) ir bendroji dalis yra standartinės formos ir nėra koreguojamos pagal kliento pageidavimus“, – apie sutarties keitimą sako atstovė.

Orestas komentavo, kad jeigu dabar atsidūrė garantiniame tiekime, tai net ir didelė valstybės kompensacija „Perlas Energija“ klientams jo neguodžia, nes jis praranda vieną mėnesį užfiksuoti kainas iki tam tikro lygio, o rugsėjo pabaigoje jos, tikėtina, jau bus aukštesnės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją