Daugiau, patogiau ir greičiau apie esamas bei naujas paslaugas gyventojai ir verslo klientai kviečiami sužinoti atnaujintoje „Kauno energijos“ interneto svetainėje, kurioje jie taip pat galės pasitikrinti savo namo būklę bei šilumos suvartojimą, gauti informaciją apie bendrovės realiu laiku sutaupomus CO2 išmetimus.

Apie svarbius pokyčius bendrovės veikloje simboliškai praneša atnaujintas bendrovės logotipas, atspindintis perpetuum mobile – nuolatinį judėjimą, niekada neišnykstančią energiją. Juo papuošta nauja darbinė apranga, bendrovės atributika, netrukus naujasis logotipas atsiras ir ant „Kauno energijos“ pastatų bei automobilių, pabrėžiama įmonės pranešime.

Anot „Kauno energijos“ atstovo Ūdrio Staselkos, nemažai daliai vartotojų bendrovė vis dar asocijuojasi su „centriniu šildymu“ ar „šilumos tinklais“, todėl pagrindinį apsirūpinimo šiluma būdą mieste – centralizuotą šilumos tiekimą – nuo šiol siūloma vadinti Miesto šiluma.

Specialiai sukurtame puslapyje miestosiluma.lt yra pateikiami miesto šilumos privalumai, išsklaidomi dažniausiai pasitaikantys mitai, o specialiai sukurtoje skaičiuoklėje vartotojai galės lengvai palyginti išlaidas šildymui, naudojantis miesto šiluma, su alternatyviais šildymo būdais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją