Siekis socialiniuose tinkluose išplatintus įrašus paversti tvariomis pajamomis ryškiausiai pastebimas tarp jauniausios kartos darbuotojų, rodo naujas programinės įrangos milžinės „Adobe Inc.“ atliktas tyrimas. Apie 45 proc. apklaustų Z kartos turinio kūrėjų teigia siekiantys susikurti savo verslą ir užsidirbti pinigų iš turinio dalinimosi internetinėje erdvėje, rodo gegužės mėnesį atlikta bendrovės apklausa, kurioje dalyvavo per 9 000 influencerių ir turinio kūrėjų iš devynių šalių.

Pagal „Adobe“ apibrėžimą, turinio kūrėjai yra tie, kurie skelbia socialinį turinį siekdami padidinti savo žinomumą internete arba reklamuoti savo kūrybą – nuo fotografijos, muzikos iki NFT rinkos. Apklausoje dalyvavę influenceriai teigė, kad savo pagrindinėje socialinės žiniasklaidos platformoje turi daugiau nei 5 000 sekėjų ir kad pinigų užsidirba skelbdami turinį.