Bent jau taip R. Kwongo du dešimtmečius trunkantis karjeros kelias aprašytas jo „LinkedIn“ paskyroje: nuotraukoje jis švyti plačia šypsena ir puikuojasi dryžuotu mėlynų atspalvių kaklaraiščiu. Bėda ta, kad jo „LinkedIn“ paskyra – kaip ir įmonė, kurioje R. Kwongas teigia dirbantis – ne visai atitinka tikrovę.

R. Kwongas, jei toks apskritai egzistuoja, niekada nedirbo nei „Nissan“, nei „All Nippon Airways“. Nė viena iš šių kompanijų neturi įrašų apie jį kaip apie buvusį darbuotoją – „Bloomberg News“ joms išsiuntė užklausas. Nepavyko patikrinti ir jo įdarbinimo istorijos „Mitsubishi“. Paaiškėjo, kad R. Kwongo paskyros nuotrauka paimta iš interneto, o ją galima rasti panaudotą ir keliuose kituose tinklalapiuose: nuo Vokietijos tekstilės startuolio iki klinikos Ilinojaus valstijoje.

Po to, kai „Bloomberg“ pranešė apie reguliavimo institucijų tiriamą fiktyvių reaktyvinių lėktuvų variklių dalių tiekėjo atvejį, pasigilinus paaiškėjo, jog sukčiavimas apima ne tik komponentus, bet ir pagrindinius kompanijos egzistavimo aspektus. Suklastotų dalių incidentas sukėlė šoką pramonėje, kurioje, siekiant užtikrinti orlaivių saugą, būtina patikrinti kiekvieną įsigyjamą komponentą. Gamintojai, operatoriai ir valdžios institucijos vis dar bando nustatyti incidento pasekmes.

„Mes kalbame apie kaubojus“