Padėti jums nuspręsti, kaip yra iš tikrųjų, gali bendrovė „AirHelp Inc.“, kuri gina keleivių interesus, teikdama klientų aptarnavimo pretenzijas dėl skrydžių sutrikimų, įskaitant skrydžių atšaukimą, vėlavimą ir bagažo praradimą; kasmet ji atlieka daugiau kaip 4 000 oro uostų, esančių jos pasaulinėje duomenų bazėje, analizę, kad nustatytų geriausius rinkos žaidėjus ir šiurkščiausius pažeidėjus.

Atsižvelgiama į tokius veiksnius kaip kiekvieno oro uosto punktualumo rodikliai, taip pat į klientų atsiliepimus apie oro uostų navigaciją, maitinimą ir apsipirkimo galimybes.

Šių metų apklausa atspindi duomenis, surinktus nuo sausio 1 d. iki rugsėjo 30 d., ir daugiau nei 15 800 keleivių atsakymus į apklausos klausimus.