Aštuntajame bloko sankcijų raunde nurodoma, kad tanklaivio savininkui gabenant rusišką naftą, kurios kaina viršija sutartą slenkstį, jo laivui „ateityje“ bus uždrausta gauti ES paslaugas, reikalingas šiai žaliavai gabenti, – pvz., draudimą. Savininkai gali išvengti tokio likimo, sutikdami gabenti tik naftą, pirktą už sutartą kainą.

Ši priemonė, kuri būtų taikoma visai žaliavinei naftai, priklausys nuo Didžiojo septyneto (G-7) susitarimo apriboti rusiškos naftos kainą ir galios tol, kol galios nustatyta kainų riba, teigė šaltiniai, susipažinę su jos taikymu.

Šios sąlygos tikslas – paskatinti laikytis viršutinės kainos ribos ir atgrasyti nuo pažeidimų, nes laivų savininkai gali jaustis spaudžiami pasirinkti: prekiauti su Rusija Maskvos sąlygomis ar likti tarptautinėje rinkoje. Naujoji taisyklė gali poliarizuoti tanklaivių pramonę, kadangi didžiausios rusiškos naftos pirkėjos – Kinija ir Indija – iki šiol neįsipareigojo mokėti apribotos kainos.